2022. december 25., vasárnap

#22 Beteg karácsonyi napok

Volt már olyan érzésed, hogy dolgozol folyamatosan, nagyon, de nagyon elfáradtál, alig várod a megérdemelt pihenést, lazulást, aztán meg a karácsonyi szünetet lázzal kezded? Na, most nekem ez van. 

Kb. 4-5 éve nem voltam lázas. 🤒 Nem is vagyok egy beteges alkat. Az iskolából is csak egyszer hiányoztam 1 hétig. 

Most meg itt a karácsony🎄, meg a szünet, és itthon fekszem. Lázasan. Csak kapkodom a fejem, mert tényleg nem szoktam beteg lenni. Péntek óta azonban lázas vagyok. Teljesen kikészít. Mert feküdni kell. Úgyhogy se főzés, se sütés nem történt a részemről. Túlélésre játszom. 

17 éve nem volt ilyen, hogy egyedül legyek itthon karácsonykor, és ne menjek el az anyósomhoz ebédre és vacsorára. 😔

A gyülekezetből küldtek nekem sült tököt, ami biztos, hogy gyógyszer 😄

Ráadásul utaznánk anyukámékhoz haza, és sehol nem tartok a pakolásban. Pedig már a jegyünk is megvan, minden kész, csak a bőröndökben nincs semmi. Remélem, hogy hamarosan meggyógyulok. Jelenleg megkaptam a kisfiam szobáját, itt vagyok "elszigetelve", és nagyon szenvedek. 

Nagyon unalmas betegnek lenni, főleg úgy, hogy anya is vagy, de hála kedvenc Férjemnek❤️ intézi őket. Hálás vagyok. A kisfiam hozott vizes ruhás borogatást, Anyósom enni küldött, bár nem bírok túl sokat. A lányok benéznek, megkérdezik, hogy adhatnak-e gyógyölelést,😄 amit sajnos el kell utasítanom. De a macskát is behozták, hogy meggyógyítson. Szóval, teljesen fel vagyok készülve arra, hogy egészséges legyek. 

Fantasztikus, hogy tudok a gyógyulásra koncentrálni. 

Mindenkinek szép napokat kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg mielőbb Andi! Kívánom, hogy találd meg a kényszerpihenő előnyeit...

    VálaszTörlés