2022. december 30., péntek

#27 Amikor a Férjed még a Testvéred sütit sütnek

Pénteken azt hittem, én naiv, hogy jobban vagyok, így elmentünk egy kisebb sétára, de sajnos nem bírtam jól. ☹️ Nagyon elkapott valami, amiből nem tudok kilábalni, nem tudok meggyógyulni, pedig amióta itthon vagyok pihenek. Szinte mindent a szüleim, a Férjem csinálnak, én azt a feladatot kaptam, hogy gyógyuljak. Nem megy könnyen. Ha hazamegyünk, ebből orvos lesz szerintem. ☹️☹️

De ez nem szegte kedvét a két fiúnak. A bátyám és a Férjem elmentek sütni. Sajnos anyukám sütője elromlott, így a tesómnál sütötték meg ezt a finomságot:

A férjem alkotása. ❤️
De azért megnéztem volna a két fiút együtt, ahogy sütöttek. Nagyon aranyosak együtt. 

Én még közben az anyukámnál pihentem.🛌 Apukám pedig finom meleg teát 🍵főzött nekem. Ami gyógytea, mert szeretettel készült. 

Fantasztikus családom van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése