2021. március 10., szerda

3. nap

Elég jó nap volt. A gyerekek ismét ügyesek voltak, persze a közte lévő időket (amik nem voltak online) kihasználták a kütyüzéshez.De annyira büszke vagyok a gyerekeimre. A táblázat valóban nagy segítség és jó ötlet volt. Igaz, hogy Katám valahol elvesztett egy munkafüzetet (ez őt ismerve nem meglepő), de ő is jól halad. Kicsit a szorzótáblával küzdünk, de az is alakul. 

Meg palacsintát. :)

Elkezdtem ma rendszerezni az összegyűlt papírhalmokat, mert ebből mindig sok vesz engem körül. És muszáj, hogy kicsit átláthatóbb legyen a káosz. Közben persze romantikus hangulatba keveredtem. De ez ugye nem lep meg titeket, ismerve engem? :) Mostanában minden a Bridgerton családdal van tele. Nekünk ugyan nincs Netflixünk, de sorozatfüggőként megtaláltam, és megnéztem egy ingyenes oldalon. :) Azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon tetszett. Én alapvetően romantikus alkat vagyok - tudjátok, Jane Austen forever! Nekem ő a mérce, és nehezen tudok jobb és stílusosabb hangulatú - az adott korban játszódó regényt, mint Austen-világa. Aztán csak kapkodtam a fejemet, hogy minden ezzel a sorozattal van tele, és persze, hogy megnéztem. És tetszett.  Persze azért JANE AUSTEN FOREVER!

  

Az az igazság, hogy szerintem jót tett a sorozatnak, hogy színesebb lett. Szó szerint. Jót tett a herceg szerepében egy fekete férfi, és én örülök, hogy kicsit ezen is mertek változtatni. Még akkor is, ha az a kor a fehéreké volt. 
 
Persze azért azt túlzásnak érzem, hogy most minden film rákapott arra, hogy fekete színész és homoszexuális szerep is legyen a filmekben, mert most ezt kell elfogadni. Mert elfogadást kell tanulnunk. Ó, én elfogadó vagyok, a melegek se zavarnak, amíg nem akarnak meggyőzni arról, hogy ez a normális. Ugyanakkor azt gondolom, hogy mindenkinek magánügye az egész.
A másik nagy témája az volt, hogy sok volt benne a szex-jelenet, és hogy ez kicsit túllő a célon. Hát, valóban nem egy visszafogott Jane Austen, ahol a kézérintés volt a legizgalmasabb jelenet. De tudjátok, az jutott az eszembe, hogy szerintem meg pont ez a jó benne (a rossz hozzáállás a témához más kérdés, ti. hogy a herceg miért nem akart gyereket), de a jó házasság része a jó szexualitás is, és miért is kellene erről zavarba ejtően beszélni? Hiszen, ha szereti valaki a másikat, akkor testileg is szereti, nem? 
Én nem szeretem a sok prűd embert. Még keresztény körökben is vannak problémáim ezzel. Nekem a meggyőződésem, hogy NEKÜNK, HÁZASOKNAK kell azt képviselni, hogy a szerelem jó, és a szex a házasság intézményében van igazán a helyén.

 A legviccesebb párbeszéd, ami a filmben zajlott. 
- A családommal kivételesen közeli a kapcsolatom.
- Ez csodás Lord Tomkins. Én is így vagyok a magaméval. 
- Ha megnősülök, anyám odaköltözik hozzám és új arámhoz. 
- És az édesapja nem is szól bele? 
- De. Hogyne. Az ő ötlete volt. 

 Meg is rendeltem a könyveket. Remélem, hogy hamarosan megjönnek. :) 

Közben a másik blogomon - mivel van egy kis lemaradásom, meg egyébként is -, amíg karantén van, és lehetőségem adódik rá, folyamatosan osztok meg bibliai történeteket, amelyekhez színezőket is töltök fel. Nem elsősorban az én rajzaimat, mert az az igazság, hogy azokkal még vannak terveim. Így is sok olyan oldalon látom őket, amiket mások a sajátjuknak írnak, pedig azok az én rajzaim. :(

Délután Férj felment a kertbe, és Ziva cicánk leellenőrizte, hogy jó munkát végzett-e. Ő is nagyon apás. :) Azt is megnézte, hogy jól ültettük-e el a borsót. Nagyon nehéz róla közeli képet készíteni, ritkán enged magához közel. De, ha lehet, élünk vele.

Már jó, hogy itt a tavasz, és a kerti munkák is lassan lekezdődhetnek. Már nagyon várjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése