2023. november 1., szerda

#194. Apró örömök - 11.01. és az Oscar

Csináltam már hasonlót, de most újra kedvet kaptam hozzá. :) 
 
Mivel az utóbbi időben sok gond meg nehézség volt az életemben, a lelki életemben is (ami nem az Istennel való kapcsolatomat kérdőjelezte meg, de bizonyos kérdéseket felvetett nálam, amiről még nem döntöttem), ezért úgy gondoltam, hogy megpróbálok minden nap a hálára gondolni, és a hálával foglalkozni. Nem mindig lesz könnyű, azt tudom, de remélem, hogy ez jobbat fog tenni, mint az előző hónap, ahol teljesen kikészült a lelkem. 

Megpróbálok megint apró örömöket találni. Csak a magam örömére és szórakoztatására. Hiszen az élet olyan szép, csak meg kell keresni benne a jót!
 
♥  új nap, új hónap, új lehetőségek
  ♥ az Instagramon a természetfotók
♥ őszi szünet van, és nagyon jó itthon lenni, nem menni sehova sem
♥ már elég jól néz ki a konyhám, Férj nagyon ügyes
 ♥ mindenki pihen - a gyerekek túlságosan is lazák
 ♥ Ray pillanatok - Nimród fotója
 ♥Az Instagramon talált cuki tányér
 szkenneltem és vasaltam egész nap 
 
♥ Vasalás közben megnéztem az Oscart. Ezerszer láttam már, de ez a film még mindig vicces. Amerikában megbukott, de mi itt, Magyarországon nagyon szeretjük. Szerintem a szenzációs magyar szinkronnak, és a jó humornak köszönhető. Nekem a világ egyik legjobb vígjáték klasszisa ! Megunhatatlan. Egyszerűen vicces !

Történet:

Angelo Provolone ismert és megbecsült tagja az alvilágnak. Alkohol-csempészésből igen szép vagyonra tett szert, gyönyörű házzal és csodaszép feleséggel büszkélkedhet. Egy napon haldokló apja hívatja magához. Eduardo papa, Rosa néni és Clement atya jelenlétében megesketi fiát, hogy felhagy a törvényszegéssel, a bűnözéssel, és jó útra tér.

Angelo a pillanat hatása alatt szent fogadalmat tesz, hogy immár szakít a bűnös élettel. A bűnös élet azonban nem akar szakítani vele. Miközben a rendőrkopók minden lépését figyelik, hogy végre lefüleljék, házában váratlanul óriási jövés-menés veszi kezdetét. Minden összeesküszik ellene: felbukkan egy lány, aki elmeséli, úgy kívánta érdekesebbé tenni magát barátja előtt, hogy Angelót apjaként tüntette fel. Megjelenik az érzékeny lelkű nyelvészprofesszor, dr. Poole, aki a nap végén mint vőlegény távozik. A szexis szobalány a felfordulás közepén kilép és leendő férjéhez siet, ám nem a megfelelő kofferral távozik. A sikkasztó könyvelő és a két bevándorló háziszabó is bonyolítja a helyzetet.

Angelo már nem is csodálkozik, amikor ismét csöngetnek, és hajdani szerelme lép be. A nő ezt a pillanatot érzi megfelelőnek, hogy bejelentse: egykori szerelmük gyümölcse egy azóta felnőtt leányzó, akit eddig eltitkolt a férfi elől.

 Idézetek a filmből:

"De most már hagyd abba a válogatást, mert ez a harmadik vőlegényed ezen a délelőttön és még csak fél12" 

Vannak az életben rejtélyek,amikor nincs más csak a Hit "

"Tudtam hogy a lányom,csak nem hittem hogy én vagyok az apja.... " 

"- Itt a pezsgő, főnök!  - Aldo, te féleszű, tiltott italt hozol! Nem tudod, hogy szesztilalom van?!?  - Hogyne tudnám, abból szedtük meg magunkat!"

- Rocco, a rumos rabló rácsapott egy ragyogó drágakő rakományra, de rettentő rémesen ráfaragott! - Sikerült!!! - Persze, hogy sikerül, ha van értelme a szövegnek!

   

Fantasztikus! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése