2016. február 27., szombat

Hálás vagyok #34.

A múlt héten elmaradt a Hálás szombati bejegyzés. Annyi minden történt, és olyan sok helyre mentünk az előző héten, hogy nem igazán maradt időm. Születésnap születésnap hátán :), iskolai, óvodai programok, és azért még az itthoni munkáimmal is el voltam maradva. Ez persze folyamatos, de azért próbálom magam lelkesíteni és biztatni, hogy "innen szép nyerni" :)

De a héten összeszedtem a Hálás dolgaimat.
Leginkább azért vagyok hálás, mert a múlt hét szombat óta nincs autónk (szerelőnél van és műszakira megy), így kicsit aggódtam amiatt, hogy hogyan fogom tudni kezelni az itthoni dolgokat. Az a baj, hogy sokat kellett menni ezen a héten is, és nem tudtam hogy megoldani.
  • Így anyukám, akit nagyon szeretek, és akinek nagyon hálás vagyok, eljött. 350 km nem kis távolság, és szombaton szóltam neki, hogy szükség lenne rá a héten. Itt van anyósom, de mivel nagyon messze lakik, nem tudtam volna megoldani az utazgatást és utaztatást, így ez tűnt a legjobb ötletnek. Tényleg jó, hogy vannak MAMÁK, akikre lehet számítani. Az én anyukám ilyen. Ezért innen azt üzenem neki:
és KÖSZÖNÖM!
  • Nimród és Zsófia úgy mentek el Fehérvárra a vasútállomásra, hogy nem mondtuk meg nekik, hogy jön a mama. Meglepetésnek szántuk. Csak beültek Apával az autóba, Apa mondta nekik, hogy fel kell venniük egy csomagot :), és aztán jönnek haza. El tudjátok képzelni, mekkora meglepetésben volt részük?
  • Zöldséglevest és káposztás tésztát főztem, ami anyukám egyik kedvence.
  • Egész héten Poirot és Miss Marple filmeket néztünk este. Ritkán adódik ilyen lehetőség, ti. hogy együtt tévézzünk. De mivel a gyerekek elaludtak, kihasználtuk anyukámmal az alkalmat, és filmeztünk :)
  • Egész héten gyalog jártunk a gyerekekkel az oviba és iskolába, és jó volt, hogy Katát nem kellett külön cipelnem magammal. Anya vigyázott rá. Mondjuk kicsit elfáradtam, mert volt olyan nap, hogy 3-szor jártam meg oda-vissza a várost gyalog :), ami alapvetően nem nagy távolság, de azért elfárad az ember.
  • Azt hiszem, tényleg hálás leszek, ha végre visszakapjuk az autót.
  • Kék cinke énekét hallgatni sétálás közben.
  • Sütött a nap, és friss volt a levegő.
  • Vadast ettünk.
  • Sokat nevettünk együtt.
  • Tesóm szülinapja!!
  • Örökzöldek szépségében gyönyörködni.
  • Férj hazajött időben és ennek mindenki örült. Főleg én :) Meg Zsófia, hogy Apa ment érte az iskolába.
  • Lebbencsleves, gombapaprikás galuskával
  • Izomláz
  • Lelkizős beszélgetés hittan órán
  • Fahéjas csiga
  • Csend a teremben - egyedül ülni egy teremben, és pihentetni az agyamat.
  • Matek nap az iskolában, ahová megyünk majd Nimróddal. Építettünk, memóriáztunk, sakkoztunk, mindenféle logikai játékkal játszottunk. Jó kis nap volt :)
  • Zsófiával a hittan óra :) 
  • Buszozni Móron - nem szoktam, így külön élmény volt.
  • Borsó leves, rántott karfiol és krumlipüré.
  • Mivel itt volt anyukám, sokat segített, így eléggé rend volt a házban. Volt időm pakolgatni, rakosgatni, és ez nagyon jó.
  • Sok-sok játék együtt a gyerekekkel.
  • Kata és Mama együtt.
  • Mivel nincs autónk, ezért nem voltunk gyülekezetbe. Helyette a nagyokkal elmentünk a Vértesbe kirándulni egy kicsit. Kata betegeskedett kicsit, így nem vittük. Kicsit nagyobb túrát akartunk, hogy erősödjenek a gyerekek. Meg mi is :)
  • A hét legcukibb gondolata Zsófitól származik: "EZ A LEGJOBB HELY! - mondta Zsófia és beleült apa ölébe! 
Nagy a szerelem kérem szépen. De tényleg. Erről a kapcsolatról, ami köztük van, órákat tudnék mesélni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése