2017. szeptember 13., szerda

Heti küldetés 16. # Biciklizz erdőben!

vagy mezőn, vagy alföldön... :) vagy akárhol...

Nos, úgy volt, hogy Zsófia osztályával biciklitúrázni megyünk Csókakőre. Mór és Csókakő között kiépítettek egy remek bicikliutat.
Nimródkám itt, ezen az úton tanult meg biciklizni, és amikor csak lehet, erre megyünk.
Nincs is messze tőlünk, meg lazításnak is jó.

Mivel a héten az iskolában a gyerekeknek Project Hét van, ilyenkor mindenféle tanulmányi út, túra, kirándulások vannak. Már az előző közös bicótúrán megbeszéltük, hogy ide megyünk.
De sajnos esősre fordult az idő, így nem igazán lehet elmenni kerekezni.
A gyerekek persze mennek majd állatokat nézni, meg szüretelni, Nimródéké meg állatkertezni, parkozni, kirándulni...

Én tavaly rájöttem, hogy mennyire szeretek bicózni. Sokat is kerekeztem a gyerekekkel, egyedül, és jól éreztem magam. Elhatároztam, hogy nem fogom abbahagyni ezt a jó szokásomat. És ha a gyerekekkel nem is tudok elmenni, én egy kicsit el fogok menni, hogy újra jobban érezzem magam. Vissza kell hoznom a régi formámat.

A csend, a madarak hangicsálása, az ősz színei mindig lelkesedéssel töltenek el.
A 33. zsoltár versei jutottak eszembe:

Mert az ÚR igéje igaz, mindent hűségesen cselekszik. Szereti az igaz ítéletet, az ÚR szeretetével tele van a föld. Az ÚR igéje alkotta az eget, egész seregét szájának lehelete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése