2017. szeptember 1., péntek

Kötelező bejegyzés

Persze, hát én is ezzel kezdem a szeptemberi bejegyzéseket...
Iskola, iskola!
Nagyon aranyosak, nagyon cukik, de ami tény, hogy a képen nagyon szeretik egymást.
Egyébként néha közelharcot vívnak egymással.
Sokszor jut az eszembe, hogy igazából nem is látják mások, hogy milyenek a gyerekeink, és milyen vagyok mondjuk én.
Éppen évnyitóra indultunk, mondtam nekik, hogy engedjék már meg, hogy cuki képeket készítsek róluk. Ilyen lett. :)

Tűz és Víz - Ég és Föld - Kutya és Macska
Kata, mint védvár és villámhárító, de azért néha bombakészítő is.

A nyár utolsó két hetében nagyon elfáradtam. Lehet azon vitatkozni, hogy hosszú volt-e a nyár, vagy rövid. Én megmondom őszintén, hogy már a végére elfáradtam abban, hogy mindenféle programot találjak ki nekik, sok itthoni tennivaló is elmaradt, eléggé le is van amortizálva a ház, a kert és az udvar is. (Ezért nem is tettem fel a Ház és Kert "rovatba" semmi újat, mert hát nincs mivel dicsekedni. A szó jó értelmében természetesen.)

Úgyhogy az utolsó két hét kemény, harcias hét volt mindenki részéről.
Kicsit izgulok az új tanév miatt, mert Zsófinak 8 tanára lesz hirtelen (szegény, kicsit sajnálom is), Nimróddal meg belevetjük magunkat a szorzótábla világába. Kicsit ellustul őkelme, úgyhogy kénytelen leszek kicsit szigorúbb lenni. Igaz, Zsófia szerint így szigorú vagyok.
Én mondjuk azt mondanám, hogy igyekszem, de nem mindig sikerül...
Ugye kinek hol a határ! :)

Mindenesetre tény, hogy izgalmas év vár ránk!
Tehát: KALANDRA FEL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése