2018. január 7., vasárnap

Hálás vagyok #40.

Tavaly, még év vége utolsó napjaiban megleptem magam egy ajándékkal. Vagyis kettővel, de most csak az egyiket szeretném megmutatni.
Mindig is szerettem a füzeteket, iszonyú mennyiséggel rendelkezem, mert ugye egy grafomán ember nem is tehet mást, mint, amikor bejut egy papír-írószerbe és jól bevásárol.
Én pedig szeretek mindent lejegyezni, szeretek színezni és szeretem, ha jól néznek ki a dolgok.
Van nekem Tanári naplóm, azt ugye használom a munkámhoz, próbálok azután tájékozódni, de úgy szerettem volna egy olyan naptárt, ami csak rólam szól Önző módon.
Tetszettek nekem mindig is azok, akik kreatívan kezelik a határidőnaplójukat, nagy divat lett a Bullet journalozás, de erre nekem nincs időm, energiám...  Ilyesmihez nem volt kedvem. És akkor megtaláltam.

fedlap

van benne néhány jó kis idézet is...

A kedvencem a színezők. Ugyan még egyikbe sem fogtam bele, de előbb-utóbb...

Heti beosztásban van minden. Ide írom a nagyobb részébe, hogy milyen 3-4 jó dolog történt velem azon a napon, vagy valami olyasmi ért, ami hatással volt rám. A kicsibe pedig, hogy aznap mi volt az ebéd, esetleg mennyit mutat a mérleg, megjegyzéseket... A legalsó részre, ahol a ceruza van pedig egy olyan mondatot, igét, gondolatot írok, ami azon a héten hatással volt rám.
 Vannak matricák is, amiket lehet ragasztgatni. Ezeket is nagyon szeretem.

A szülinaposakat már beragasztottam. :)
 

Én nagyon élvezem. Mert minden nap, még amikor rohanásban vagyok, akkor is jelzi nekem, hogy pár percet nyugodtan magamra fordíthatok. Leírhatom, hogy mi mindenért vagyok hálás, mi volt fontos nekem.

♥ Egyedül lenni itthon  egy hét után.
♥ Isten gyermeke vagyok!!!!!
♥ Gyerekanyagot írni.
♥ Rántott karfiolt készíteni magamnak és azt enni. Nagyon szeretem.

♥ Elkezdtem nézni a Feketelista című sorozatot. Krimi, elég durva egy-két helyen, de James Spider nagyon jó benne.
♥ Eszembe jutott egy új ötlet, és elkezdtem megvalósítani. (Színezőt készítek ovisoknak. Természeten bibliai jellegűt.) 
♥ Férjjel boltba menni, és együtt vásárolni.
:( Zsófiával volt egy komoly és kemény csörténk.
:( Nagyon esett, és nem szeretek olyankor vezetni.
♥ Bemenni Fehérvárra EGYEDÜL (ilyen évek óta nem volt!!!) egy előadásra Angliáról. Kedvenc angol családom tartotta. Utána angol reformátorokról volt néhány szó, meg az angol kórról (egészségügyi része), aztán finom angol ételeket kóstoltunk. Jó volt. :) :) 

♥ Megnéztük Zsófit és Nimródot, ahogy korcsolyázik. 
♥ Férj meghívott ebédelni, és ez olyan romantikus volt. Segítek... nem az enyém volt a pizza. 
                        

:( Nimród rosszul lett, és a Traumatológián, majd a Sürgősségi Gyerekosztályon kötöttünk ki. Ahol bent kellett maradnunk, és ott is aludtunk.  Nem volt olyan vészes, rosszabbra számítottam.
♥ Szombat reggel már láttam, hogy jobban van, mert MATEKOZNI akart. Igen, az én kisfiam ilyenkor van jól. :) :)
♥ Mikor hazajöttünk, vettem egy forró fürdőt és aludtam egy jót, mert a kórházban nem volt túl kényelmes. 
♥ Zsófi kicsit átment a barátnőjéhez játszani.
♥ Megtanultam hálás lenni azért, hogy nem történt nagyobb baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése