2018. január 14., vasárnap

Hálás vagyok #41.

Nagyon stresszes és fárasztó hetem volt, és nagyon örülök, hogy végre vége.
Persze, ezen a héten is sok dolog történt velem, össze is gyűjtöttem őket.

Vasárnap sokat vasaltam. Ez az egyetlen olyan dolog, ami megnyugtat, amikor nagyon fáradt vagyok, vagy ideges, vasalok egy kicsit. Lehet, hogy ez nem mindenki szerint százas, de én szeretem. :) Főztem is sokat. Adott napokon többfélét készítek, mert a gyerekeknek az iskolába hordjuk az ételt, és nem mindig van időm és energiám - minden nap főzni.
♥ Nimród mamánál aludt, Zsófi és Férj biciklizni mentek.
♥ Kitakarították a gyerekszobát a gyerekek. Jó volt. :)
♥ Felköszöntöttem a Tesómat, mert névnapja volt.
♥ Nimród egy napot itthon töltött velem, mert a baleset után vissza kellett menni vele orvoshoz. Szegény, rosszul volt. Nem az orvostól, hanem hogy nem mehet iskolába. Nem az a lógos fajta. Mert rájött, hogy ha hiányzik, pótolni kell, és itthon sokkal többnek tűnik, mint az iskolában. Azt mondta, hogy azért nem jó, mert az iskolában csapatban dolgoznak, itt meg mindent egyedül kell neki megoldania. :) Nagyon okos gyerek, nagyon jó képessége van (főleg matekból), mindent logikusan átlát, de nem tesz hozzá még egy lépést, hogy még jobb legyen. Ha nem 100 % a matek jegye, attól kiborul, de a többi nem annyira lényeges számára. Hihetetlen fazon.
:( Zsófi gitárja eltört, megsérült. Férj elvitte egy bácsihoz megjavíttatni.
♥ Megint haladtam az írással.
♥ Rizses csoki... nyamiiiii

♥ Katával kettesben mentünk úszni. :( Nem viszem többet egyedül, mert 15 perc után hazajöttünk. :(
♥ Férjjel Randiztunk. Moziban voltunk. Nem mondanám, hogy nagy rajongók vagyunk, de meg szoktunk nézni minden részt. Azaz, én régebben szerettem, amíg Harrison Ford játszott benne (mivel ő  A nagy kedvenc színészem). És mivel  legutoljára is Star Warsos mozin voltunk, gondoltuk idén sem hagyjuk ki. Kivártuk a sorunkat, kb. 5-en voltunk a moziban. 
(A film nem tetszett annyira, de itt a lényeg, hogy kettesben mentünk valahová, amire mostanában kevés idő jutott.)

♥ Találtam egy bútorjavítót. A gyerekek nagyon leamortizálták a székeket az utóbbi években, és mivel egyikhez-másikhoz nosztalgikus kapcsolat fűz, nem szeretnék újat venni. Tudjátok, nagymamámtól kaptam meg ilyesmi.
♥ Hallgatni, ahogy Nimród zongorázik.
♥ Zsófia 5*-öst hozott matekból, ünnepeltünk.
♥ Átrendezni a házat.
♥ Csütörtökön nem főztem. :) :) :)
:( Még mindig sokat vitázom a gyerekeimmel. 
:( Mostanában kicsit többet beszélek emelt hangon.
♥ Lomtalanítani, átpakolni dolgokat, és közben megtalálni a régi leveleinket. Nagyon romantikus.

                                         Andrea Kánya fényképe.
♥Mosolygós és jókedvű gyerekeim arcát nézni. Nagyon cukik, nagyon szeretem őket.
♥ Zsófia kreatívkodik. Még nincs kész, de kész lesz, mutatom.
                                                 Andrea Kánya fényképe.
♥ Sokáig aludni.

♥ Úrvacsora és gyermekbemutatás volt a gyülekezetünkben. A bibliai elveket vallva, nálunk nincsen gyermekkeresztség. Úgy gondolom, hogy a gyerekeknek maguk kell dönteni arról, hogy ezen az úton szeretnének járni vagy sem. Nekünk szülőknek az a dolgunk, hogy szeressük őket, és mindent megtegyünk azért, hogy Istent válasszák. Meggyőződésem, hogy egy döntés akkor érvényes, ha azt az ember saját maga, saját akaratából teszi. A Krisztus melletti döntést is.
                                                Andrea Kánya fényképe.

♥ Jó beszélgetések a testvérekkel.
♥ Zsófia barátnőzött, és rendesen későn ért haza. De tényleg.
Még egy kis ajándék Zsófiról és Zsófitól: (oda vagyok érte)
Fogalmazása a családról (részlet): "Anya és apa megismerkedtek Bózsván. Azután én megszülettem, mert egymásnak estek." 
Reggel indulás előtt vagyunk. Fogat mos. Azaz én azt hittem, helyette két fogkefével játszik. "Anya, csak eljátszom az EGY FOGKEFE ÉLETÉT." :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése