2018. szeptember 5., szerda

Filmajánló - Doktor Szöszi

Nagyon sokáig úgy voltam az ilyen filmekkel, hogy á, én ugyan ezt nem nézem meg!  Mert nem az én stílusom és egyébként is, rózsaszín, meg divatbolond nőcske mászkál benne.
Aztán pár éve (jó pár, még talán Zsófia volt kicsi) egyszer anyósom mondta, hogy aranyos ez a film, érdemes megnézni.
Szerintem akkor meg is néztem, de nem hiszem, hogy túl nagy nyomot hagyott volna bennem. 
Aztán nem olyan régen, itt a lomtalanítás alatt, amikor a régi cd-ket és dvd-ket válogattam, Férj megkért, hogy másoljam fel az összegyűjtött filmeket a külső "vincseszterre", hogy annyival kevesebb legyen a hely. Meg is tettem. 
Akkor akadt a kezembe ez a film, és gondoltam, újra megnézem. Akkor, abban a pillanatban biztosan valami könnyedre vágytam, és azt kell mondanom, aranyos volt.
Így utólag végiggondolva, azért volt benne mondanivaló.

Hát persze, hogy van benne minden, ami romantikus, ami csajos és ami szőke... :)
  •  Népszerű lány, aki szép és szépség profija.
  • Jóképű szerelme is van, akivel persze szakítanak, mert a fiú szerint nem elég jó neki. Túl rózsaszín...
  • Bizonyítási kényszer, hogy igenis bejut a Harwardra! 
  • És persze ott is megküzd mindenkivel és a legjobb lesz, mert annyira cuki! :)
Idegesítenek a kisméretű kutyák, a csivaváktól meg egyenesen rosszul vagyok, de Gyilkos igen vicces volt. Főleg a második részben. :)
Ha még nem láttátok, és van kedvetek a rózsaszín, néha idegesítően csajos dolgokhoz, akkor ITT meg tudjátok nézni. Ha még nem láttátok. :)


Doktor Szöszi /Legally Blonde, 2001/

Elle Woods (Reese Witherspoon) egy sikeres lány, a gimiben ő volt Miss Június, ő vezette a leányszövetséget, és mindenekfelett gyönyörű természetes szőke haja van. A barátja a jóképű Warner, akivel komoly terveket szövögetnek. Egy nap viszont Warner úgy dönt, hogy véget vet kapcsolatuknak. Elle túl szőkének bizonyul a fiú számára. Warner a gimnázium után a Harvardra készül, ráadásul a felkészítő alatt összeismerkedett egy bájos lánnyal. Elle viszont nem adja fel, mindent megtesz, hogy bekerüljön a neves egyetemre, hogy visszaszerezze a szerelmét. Az elvárások azonban túl magasak egy elkényeztetett szőke kislánynak. Elle-nek most bizonyítania kell a szerelméért, saját magért és az összes butuskának tartott szőke lányért.
Doktor Szöszi (Legally Blonde, 2001)

Továbbra sem lesz a kedvenc filmjeim között, de ha szőke nős filmekre vágyom, és egy könnyed kis szórakozásra, akkor néha biztos előveszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése