2018. szeptember 14., péntek

Marvel - Végtelen háború

Az elmúlt héten sok romantikus filmet néztem meg. Fogok még róluk írni, de gondoltam, most másról számolok be.
Egyik este, amikor a gyerekek lefeküdtek és elaludtak, Férj javasolta, hogy nézzünk  meg közösen valami filmet. Közös mozizásra ritkán van lehetőség, igazi moziban meg főleg. Van ugyan tévénk, ( bár nem tudom minek és miért),  és végiglapoztuk, de minden csatornán - jó, mondjuk mi nem fizetünk elő semmire, mert alapvetően nincs időnk rá, csak és kizárólag a Híradót szoktuk nézni, de azt se mindig... - valami nagyon rossz műsor ment. A vetélkedőktől és a realityktől ideges leszek, más csatornákon már huszadjára adják le a Murdockot, amit már kb. annyiszor is láttam, akármennyire jó sorozatnak is tartom, egy idő után unalmas.
Az egyik csatornán adták az Üvegtigrist, és bár számomra azon kevés jó magyar filmek  közé tartozik, amit szeretek, már ezt is sokszor láttam. Így kerestünk közösen valami mást! És persze ő választott.

Filmekben általában más a véleményünk. Ő a háborús, sci-fi-jellegű,  és akciófilmeket szereti, (tudjátok, ő pasi!) meg a dokumentumfilmeket, ami persze szintén háborús. Én ezeket nem szeretem. Az akciófilmek jöhetnek, de a háborús semmiképpen!
De néha-néha megnéztem vele egy-két olyan filmet, amit Ő szeret, mert Ő is megnézett velem olyat, amit én szeretek. Mit mondhat az ember lánya egy olyan Férjre, aki végignézi vele a 6 részes, BBC-s Büszkeség és Balítéletet? Na, ugye?

Sose rajongtam a sci-fikért vagy az ilyen űrlényes filmekért, és most sem szeretem. De egyszer leültünk, és megnéztük valamelyik filmet, talán a Vasember lehetett, meg egy Thort, és rájöttem, hogy nekem ez tetszik. Én magam lepődtem meg a legjobban, de ez így van. Jó, ebben azért van szerepe Chris Hemsworthnek :) és Jeremy Rennernek, aki viszont régóta a kedvenc színészeim között van. Ez amolyan csak olaj a tűzre volt. :)

Az évek során úgy alakult, hogy megszerettem a Marvel-sorozatokat is. Az elején ezekre is húztam a számat, sok idióta ott ugrál mindenféle jelmezben - gondoltam, de aztán találtam néhány jót. És csak úgy megsúgom csendben, hogy Thor-rajongó lettem.
Az utóbbi hetekben Marvel-maratont rendeztem, hogy megpróbáljam megérteni az összefüggéseket, hogy mikor mi történik. Elég katyvaznak tűnik néha, de egyébként, ha ráérez az ember :) 

Tavaly tele volt minden azzal, hogy elkészült a Bosszúállók - Végtelen háború című gigantikus film, és persze, hogy kíváncsi voltam, hogy mi történik a kedvenc szuperhőseinkkel, de moziba nem jutottunk el. De pár hónap elteltével csak megnéztem!
Hát... ami tény, hogy akciódús volt, sok helyszínen forgatták, nagyon sok karakter volt benne, szinte mindenkit belesűrítettek, akit lehetett, bár az én egyik kedvenc hősöm, Sólyomszem  (ő Jeremy Renner) nem volt benne. (De talán a folytatásban.)

Mindenesetre kíváncsi voltam. És amikor egy nagy gyermek, akit valamikor tanítottam, és tudom, hogy nagy Fan-Clubos, mert ez a mániája, de aki már felnőtt egyébként - azt mondta, nekem, hogy ha megyek moziba, zsebkendővel kell megnézni, mert őt nagyon megviselte, még jobban kíváncsi voltam. EZ milyen már, nem? Nekem zsebkendő a romantikus filmekhez kell általában. Már amelyikhez...

Miután megjelent a mozikban szinte minden hírportál ezzel volt elfoglalva, ki mit tett, miért tette benne, kinek mi a döntése ebben és hasonló. Sok mindent olvastam, sokan kiborultak, míg mások a legjobb filmnek tartották.
Hát persze, hogy kíváncsi voltam.

Íme az előzetes:

Nos, nekiültünk.
Nem volt rossz, de nem is lett a kedvencem. Tényleg gigantikus munka volt vele, és nagyon profin megszerkesztett film, a látványa nagyszerű, de valahogy nekem mégis túlzsúfolt volt, és túl sok történt benne egyszerre.
Az viszont jó volt, hogy megpróbálták kicsit humorosra venni a dolgokat. Szerintem egy ilyen filmhez kell humor. 
A főgonosszal (Josh Brolin) csupán az volt  bajom, hogy túl érzelmes főgonosz volt. Én azt szeretem, ha a rosszfiúknak jól oda lehet csapni, és a hősök győznek. Egyébként jó színész. :) Nekem erről szólnak az ilyen filmek. Itt meg filozofált, és megpróbálta átadni és meggyőzni, hogy miért jó, ha a világegyetem fele megsemmisül (túlnépesedés).

Ahogy szokták mondani, mindenki hozta a formáját.
És hogy mi tetszett benne?
Amerika Kapitány (Chris Evans) új stílusa. Nekem bejön a szakáll! :)
Azért várom a folytatást.
Mert hogy lesz!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése