2018. szeptember 13., csütörtök

Kata és Anya napok


Az úgy volt, hogy a két nagy iskolai kirándulásra ment 3 napra Zánkára.
Csend honolt itthon, és furcsa volt.
Katácskám ezt élvezte, még akkor is, ha hiányoztak nekik a tesók. Én pedig úgy gondoltam, hogy itt az ideje igazán rá figyelni, és vele tölteni sok időt. Így szinte minden délután csináltunk valamint, mentünk valahová.


Hétfőn és Kedden biciklivel ment az oviba, és nagyon élvezte, mert eddig mindig úgy volt, hogy én vittem, és a nagyok tekertek előttünk, de ez most neki volt kemény menet.  (Alsó kép)
Hétfőn délután aztán elmentünk a Vértesbe kicsit sétálni. Jókat fotózott, és élvezte a közös kirándulásunkat. (Bal felső kép.)
Kedden pedig úszni voltunk. (Jobb felső kép.)
És nagyon élveztük minden percét.

Ha minden jól megy, szeptembertől iskolába megy, és van még egy kis megharcolni valónk.
Például az, hogy meg kellene szólalnia, és egy-két dologban részt venni.
De lassan alakul, és ügyesedik is.
Mert egyébként egy nagyon jó fej csaj! Nagyon szeretem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése