2019. január 16., szerda

Nyugi van! # I am a Vegetarian --

A helyzet változatlan. Mégsem tudnak mit kezdeni még mindig az emberek ezzel. Nem is értem.
Képesek hosszú időn át beszélgetni velem, mindenkit nagyon érdekel, hogy "akkor mit eszel?", és mindenki elmondja "ó, én kevés húst eszek"...
Nem mintha számon kértem volna bárkitől is, hogy mennyi hús eszik. Mindenki döntse el maga, hogy mit és hogyan szeretne.
De van a másik véglet is, amikor meg kedves, kötekedő emberek kérdezik tőlem, hogy miért eszem meg a zöldborsót, amikor érző lény az is????
Hát, hagyni szoktam. Én nem szállok bele vitákba, nem próbálok észt osztani, mi így szeretjük, így szoktuk meg. Ennyi.

Bár mostanában sok jó dolgot találok a boltokban. Kezdik felfedezni, hogy léteznek máshogy táplálkozó emberek is, és pl. az Aldiban rengeteg vega és vegán termék van.
De egy étteremben még mindig gondok vannak. És szerintem még maradnak is egy darabig. Peidg jó lenne, ha nem mindig rántott karfiol-gomba és sajt lenne a menü.

Egyszer, amikor valakinek mondtam, hogy vega vagyok, azt megkérdezte:
- Mióta is?
- Kb. 25 éve.
- Ja, épp most akartam mondani, hogy majd elmúlik. De ez már nem!

Nem tudom, hogy valaha fog-e ez változni. Én nem szeretném.
Szeretek vega lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése