2019. január 8., kedd

Egy rossz kép a Pitáról


Na, ez a kép sem sikerült valami jól! Bocsi.
Mindig is tetszettek a profi blogokban, hogy olyan szépen voltak fotózva, és még a dizájnt is kitalálják hozzá. Mivel az én blogom nem a főzésről szól általában, ezért elnézem magamnak, és ti is nézzétek el nekem, hogy a kép minősége nem profi szintű. Itt is valószínűleg siettem és kapkodtam. Meg is látszik.
A gyerekeim nagyon szeretik a pitát. Egykoron én is sütöttem, de aztán már régen nem. Úgyhogy igazából ez az étel semmi különlegeset nem hoz magával.
Megvettem a boltba a pitát. Ezt mindig viszünk magunkkal, ha utazunk (a kép anyukámnál készült), és mivel a gyerekeim étkeztetése elég bonyolult (értsd: válogatnak), sokszor vannak ilyen joker ételek, amiket elviszünk magunkkal, bárhová megyünk.
És a pitába most rántott szója került, hagymával, zöldséggel és mustárral.
Jó kis étel ez. Persze, a gyerekeim ketchuppal eszik, mert hát mivel is ennék másképpen?

Én nem vagyok különösebben mustár párti, de ehhez mindenképpen illik. :)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Itt Móron a Sparban találtam. Ide egyébként nagyon keveset járok, mert drága. Egy-két dolog van, amiért ide bemegyek, pedig ez van a legközelebb hozzánk, de inkább kiautózom a 3 km-ra lévő Lidl-be és Aldiba. Az Aldiban is van néha, de azt ki kell fogni.

      Törlés