2019. január 13., vasárnap

Hálás vagyok #49.


♥ Sétáltam a hóban, és nagyon élveztem. Nem igazán szeretem a téli sportokat, nem is tartozik hobbijaim közé sem a korcsolya, sem a síelés, sem a szánkózás, de sétálni télen nagyon szeretek. Még akkor is, ha néha csúszik.
♥ Kötögetek, és igen jól haladok.

Végre eljutottam Férj nadrágjával varróhoz. Tudjátok, én nem varrok. :) És nagyon boldog volt mindenki. :)
♥ Zsófia egyre lelkesebb bizonyos tantárgyak felé. Tanulni nem szeret, de a kreatív feladatokat igen, és mivel év elején benevezett egy történelmi versenybe, egy egész délután azt oldotta meg. Ez csapatverseny, de a csapattársai félig oldották csak meg a feladatokat. Lányom meg úgy gondolta, hogy ez neki való (egyébként igen), és élvezte. Ráadásul most rá van kattanva a görög istenekre. 

Nagyon sokan dicsérik Nimródot, és ez nagyon jól esik. Büszke is vagyok rá, de tudjátok, az én imádnivaló kisfiamnak nem mindig könnyű eset. De ezt is szeretem benne. Tesóm névnapja volt, felhívtam. Beszélgettünk. Olyan ritkán adódik ilyen lehetőség. 300 km sok, ő sokat dolgozik, 3 szakba jár, alig van otthon. Munkamániás és maximalista mindenben. Most viszont nagyon nincs jól, fáj a lába és a csípője, ami miatt járni is alig bír. Nagyon aggódom érte, hiszen még csak 47 lesz. ♥ Csomag jött anyukámtól. Amikor otthon voltunk, Kriszta barátnőm (vagy ahogy én hívom a család stylistja) megint egy halom ruhát gyűjtött össze nekünk. De mivel vonattal voltunk, nem tudtuk elhozni, így anyukám feladta csomagban. Nagyon hálás vagyok neki, hogy gondol ránk. Sokat segít nekünk ezzel. ♥ Az úton, a boltban találkozni és beszélgetni emberekkel. Nagyon szeretem. ♥ Hamis zöldségleves, krumplipüré, töltött tojás  Zsófi kint játszott a hóesésben. Olyan cuki volt. Megjött az iskolából, nem is evett, egyszerűen csak kiment, és szánkózott, hóangyalkázott. Nagyon élvezte. Én is. Mindig is szívesen molyolt el egyedül, amolyan jól el van magában típusú gyerek ő. Havat lapátoltam. Nagyon szeretem.
♥ Gyalog mentem Katáért és Nimródért az iskolába és oviba. Csúszott az út, ilyenkor nem szívesen ülök autóba. Beszélgetni más anyukákkal. ♥ Ajándékot venni, mert Kata szülinapi buliba volt meghívva. Nagyon élvezte, bár nehezen oldódott.

♥ Egy délelőtt rajzoltam és a régi rajzaimat rendszereztem. Szeretek én is elmolyolni a dolgokkal. Kicsit megállt az idő. ♥ Emlékeztek még a MacGyver című sorozatra? Én nagyon szerettem. Nem olyan régen csináltak belőle egy felújított változatot, és belenéztem. Nagyon tetszik. Én annyit röhögök rajta! Nagyon ajánlom! :( Mostanában a kisfiam nagyon hisztis. Nagyon hamar kiborul és nehezen viseli azt, hogyha valami nem az ő tervei szerint alakul. Le merem írni ide azt a szót, hogy kicsinál ezzel a viselkedésével. ♥ Szeretem a blogot írni. Mindkettőt. Még most van erőm és kapacitásom.  ♥ Havat lapátolni hajnalban. ♥ Tyúkoknál érintetlen a táj. ♥ Kötni folyamatosan :) ♥ Nagyon fárasztó a csütörtöki napom. Nagyon hamar elmentem elaludni. Hamarabb, mint a gyerekek. ♥ Leolvasztottam a fagyót. Ritkán van erre lehetőség, a kemény telet éppen ezért szeretem. ♥ Pénteken sakkversenyen voltak mindketten, és mindketten aranyérmet hoztak. Csapatversenyben. Nagyon büszke vagyok rájuk! ♥ Vettem magamnak bugyikat és pólókat. Örülök neki. :) ♥ Szombaton sokáig tudtam pihenni, és ez nagyon jó érzés volt.  ♥ Kint voltak a gyerekek játszani, és nagyon vizesek voltak. Nagyon vicces volt. ♥ Vasalni naplemente után. Ez nagyon megnyugtat engem. Szeretek vasalni. ♥ Férj elvitte Zsófit korizni a jégpályára. Már két hete nem tudott menni, mert mindig akkor volt a sakkverseny, így külön alkalommal mentek el ketten. Férj nem korcsolyázott. :) ♥ Férjjel szombat este megnéztünk egy filmet. A két kisebb a mamánál aludt, Zsófi meg itthon aludt, de őt nem érdekelte. Az volt a címe, hogy Eszeveszett küzdelem. Még nem láttam, pedig Harrison Ford film. Egy igaz történetet dolgozott fel. Érdemes megnézni. Élvezetes volt Ford benne. Tudjátok, ő mindig valami jóképű hőst játszik, most egy undok hőst játszott. Már ha lehet ezt mondani. :)

♥ Vasárnap Férj dolgozott. És mivel csak Zsófia volt itthon, én sokáig aludtam. Ő már önálló és el tudja magát foglalni, ha felkel, de mivel későn feküdt le (néha megengedjük neki), később is kelt. ♥ Kettesben voltunk itthon délig Zsófival, tanultunk, beszélgettünk, jól szórakoztunk. Aztán ő is elment a mamához. Általában a vasárnapot ott szokták tölteni. ♥ A gyerekeim játszottak nekem a hangszereiken. Nagyon szeretem hallgatni.
 ♥ Lomtalanításba kezdtem. Nem lesz könnyű, mert már sokszor megtettem, és még mindig rengeteg a holmink. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése