2019. január 3., csütörtök

Fehérség

Nem igazán szeretem a fehéret. Valahogy nem lett a kedvenc színem az évek alatt. Nekem ez a szín túl ünnepélyes, és én sohasem szeretettem ünneplőbe öltözni. Nem szerettem a fekete-fehér ünneplős kombinációt, és ma sem szeretem. Ha csak lehetőségem adódik, áthágom ezeket a szabályokat. 
Nem szeretem a fehér házakat, bútorokat sem. Amikor látok egy újságban vagy blogon ilyesmit, ideges leszek tőle, mert az a fajta tisztaság jut az eszembe, ahol nincs élet. Pedig élni jó. Persze vannak kivételek, amelyek tetszenek.  

Ez a ház nagyon szép, de nekem túl fehér. Idegesítene, ha ebben kellene laknom. Vagy ha igen, biztosan más színű lenne egy időm után. :)
Egy ilyen házban meg teljesen kellemetlenül érezném magam. Nem is tudom, zavar a "túlságosan tökéletes minden" érzés.
Bírom a balettet, és Degas ilyen jellegű festményeiért pedig egyenesen oda vagyok. Ez a kép pedig csodálatos!

Kicsit ez is olyan kép, hogy nem biztos, hogy jól érezném magam, de választani szerettem volna szobák közül, ez tetszett.

Mert biciklizni szeretek.

Amikor sok-sok évvel ezelőtt életemben először repülőn utaztam, ami nagyon megviselt engem, és azóta sem tartozik a kedvenceim közé :(, az egyetlen pozitív élmény ez vagy ehhez hasonló  látvány volt. Olyan szépek voltak a felhők, mintha csak habfürdővel teli kád lenne. Azt pedig nagyon szeretem.

Nagy teás hírében állok, rajongok a teáért. Valószínűleg nem lesz soha ilyen kitöltőm, mert így nem adom meg a módját, de azért ezek jól néznek ki.
Nem ez a kedvenc süteményem, de azért jól néz ki így fehéren is. Nem igaz?
A csipkéket sem szeretem, de ez a ruha elég jó. Szerintem elfogadnám, ha valaki rábeszélne. :)
Erről, vagy legalábbis az ilyen képekről a gyermek keresztségek jutnak az eszembe, ami alapvetően nem biblikus, nincs benne a Bibliában, de mégis sokan úgy gondolják, hogy ez fontos. A kancsó egyébként tényleg nagyon szép.
A fehér virág az egyetlen olyan, amit igazán szépnek tartok. Ebből a szempontból különleges ez a szín. Imádom, amikor tavasszal a fákat fehér virágok borítják, mert akkor tudom, hogy gyümölcs is lesz.
És persze a végére... Nem is én lennék. Hát nem édesek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése