2019. január 15., kedd

Turbós rizs

A mi családunkban 3 étel van, amit mindenki nagyon szeret.
1. RIZS
2. BORSÓ
3. SZÓJA
Nos, ezt kombináltam össze, és ez lett az eredmény:


1. A zöldborsóból készítettem egy jó nagy adag pörköltet. (Hagyma, paprika, paradicsom és sok-sok zöldborsó - olaj, só, víz, fűszerek)
2. Megfőztem a rizst sós vízben. Azok közé tartozom, akik nem tudnak jól rizst főzni, így mindig izgulni szoktam, hogy sikerüljön, mert Férj azt szereti, hogyha pörgős. Én szeretem, ha kicsit "szottyos" :)
Mindenesetre ez most sikerült.
3. Összekevertem a rizst és a borsót.
4. (EZ A RÁADÁS) Maradt ugyanis a hűtőben az előző napról egy kis szójapörkölt, és így ezzel turbóztam fel ezt az ételt.
A kisfiam azt mondta: "Anya, ilyen finomat még sosem ettem!" 
Nos, ettől nem kell jobb dicséret!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése