2019. március 9., szombat

Life in colors - Szürkés

A szürke az egyik kedvenc színem. Vagy A kedvenc színem. Sohasem gondoltam volna, de így alakult.
Nem olyan régen, amikor a ruhákat válogattam, és pakoltam (a gyerekekét és az enyémeket is) rájöttem, hogy nekem nincsenek színek a ruhatáramban, és nem is szeretem őket. Barna, szürke, fekete, kék. Nagyjából ezek. Meg egy-egy piros, de úgy alapvetően más nem jellemző. Van persze, ha nagyon összeszedem magam, de azt vettem észre, hogy ha ruhákat keresek, a szürke az első, amit megtalálok, vagy ő engem. :)
Nem azért szeretem, mert szürkének tartom magam, vagy bele akarok olvadni a környezetembe, hogy ne vegyenek észre... nem mondom, hogy nem volt ilyen, de mostanában, amikor jól érzem magam önmagamban, akkor is azt kell mondjam, hogy ezt szeretem. Egy ismerősöm azt mondta, hogy azok a színek, amiket én szeretek, nem színek.
Lehet.
De én, aki viselem, színessé tudom tenni, és ez a legfontosabb! Nem igaz?

Kép az Internetről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése