2019. március 3., vasárnap

Life in colors - Zöldeskés

Szeretem a zöldet. Az egyik kedvenc színem, de ha ezek közül a kellene választanom, csak a természetben előforduló képek tetszenek. A virág levele és a virág. De létezik ilyen szín, mert az ember is létrehozta, és szerintem ez is csodálatos.


 
A múlt héten a legkisebbnek az oviba minden nap más színbe kellett mennie oviba. És kiderült, hogy a házban nincs zöld ruhája senkinek. (Aztán később találtam egy régi kötött mellényt, amit egykoron én csináltam, de azt most már nincs mihez felvenni.) Ezen nagyon meglepődtem egyébként, mert én nagyon szeretem a zöldet, és azt hittem, hogy valakinek lesz ilyen ruhája, de nincs. 
Valahogy a zöld nekem mindig a természet, a megújulás színe. Ilyenkor az ember lelke is sokkal jobban lesz. Amikor virágoznak a fák és zöldül minden.
A tulipánjaim is elkezdték kidugni a leveleiket a földből, és olyan szépen zöldellnek. 
Ez már a tavasz jele és hangulata. Ahogy ezek a képek is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése