2019. március 15., péntek

39 éves március idusa

Ma egy ország ünnepelt. Mi is itthon.
💕 Köszönöm mindenkinek, aki ma anyukámra és apukámra való tekintettel kokárdát húzott és ünnepelt. Igazán hálásak Nektek 💕
Ma van a 39. házassági évfordulójuk, nálunk EZ AZ ÜNNEP. Mivel elmenni nem tudtunk, így gondoltunk rájuk. 💕Nagyon finom lett.

Tésztához:
90 dkg liszt, 2 teáskanál só, 4 tojásfehérje habosan, 6 ek. olaj, 4 dl tej, 1 élesztő

A tejet kicsit megmelegítettem, és beletettem az életsztőt. Megvártam, amíg felfut.
Mindent beletettem egy tálba, és összedolgoztam.
Egy nagyon kevés ideig, kb. 10 percig hagytam állni a tésztát, majd kinyújtottam, felvágtam négyzet alakúra a tésztát (én kicsiknek szeretem), aztán megtöltöttam a túrótöltelékkel. 
Bebatyuztam, egymás mellé raktam a tepsiben, majd megkentem tojássárgájával. 

A túróval sem vacakoltam sokat. 
Fél kg túróhoz raktak cukrot (ízlés szerint, de tényleg), 1 vaníliás cukrot, 1 citrom reszelt héját, mazsolát (mert az nagyon fontos). Ez utóbbit egy kis vízbe beáztattam. 
Összekevertem, és megtöltöttem. 

Apukám nagyon szereti, és ha haza tudtunk volna menni, biztos ezt sütök, mert az ilyen kelt tésztás édességek, sütemények a kedvencei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése