2019. március 12., kedd

Kedvenc pástétomunk

A mi családunk nem annyira szereti a pástétomokat. Amikor Bózsván nyaralunk, akkor mindig sokat eszünk, mert ott gyakran (szinte minden nap) készítenek valamilyen különleges finomságot. Ezeket persze az én gyerekeim nem eszik meg, így milyen jó, hogy van margarin, mert azt legalább megeszik. Elég válogatósak e tekintetben.
De van egy pátétom, amit nagyon szeretünk, és ami nagyon népszerű nálunk, ez pedig ez:

Szeretek enni. Ez köztudott tény rólam. Ahogyan az is, hogy édesszájú vagyok. Ám reggelre mi nem tudunk és nem szoktunk édeset enni (kivéve a zabpehelykását, amit mindenki szeret). 
Persze, ha pl. buktáról van szó... :)

De ez valami más.
Íme, a finom és különleges Mandy pástétom, bár mi az Unicarmosat szoktuk venni. Mert olcsóbb kicsit. 
De a Mandy nagyon-nagyon finom.

Így készül: 

Vega-májkrémet (mert van ilyen kérem szépen!) összekeverek 2-3 főtt tojással, lila hagymával, mustárral, és máris kész a finom reggeli. Nagyon ízletes, nagyon finom. Mi nem is tudjuk abbahagyni, amíg van.

4 megjegyzés:

  1. Kipróbálom. Nekünk a Hamé Vegetarian "májkrémjei" jöttek be nagyon. Rhea nagyon szereti őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt csak én szeretem nálunk. Főleg az olívásat. :)

      Törlés
  2. Én most gyűjtöm a recepteket! Kipróbálás előtt a vegán kolbászkrém! 😊

    VálaszTörlés