2021. október 2., szombat

A nap kérdése 0.

 

Ez egy új sorozat a blogomon, amit nem olyan régen találtam ki, és gyűjtöttem is össze néhány kérdést. A feladat egyszerű. Felteszek egy kérdést, és én röviden - vagy hosszan fogok rá válaszolni. :) 
De persze engem a Ti válaszotok is érdekel (már akik itt vagytok és követtek, olvastok), ezért szeretném, ha beszállnátok. Nem lesz minden nap, amikor jut rá időm, vagy foglalkoztat valami. Inkább kicsit olyan jellegű, mint a Hálás vagyok rovat, amit ugyan az én életemből magamnak (és persze nektek) gyűjtögetek össze, de azért ezt meg együtt beszélhetjük meg. :)

Szeretem a pillanatokat, amelyeket észreveszünk, vagy esetleg elmegyünk, és csak utólag jutott az eszünkbe. Szeretem, ha megosztjuk egymással az élményeket, és a tapasztalatokat. És még, ha minden jól megy, jót is szórakozunk közben. :)

Remélem, hogy velem tartotok!

4 megjegyzés: