2021. október 17., vasárnap

A nap kérdése # 2.

 

Ki után kaptad a neved?

A nagypapám. Ő András volt, és az anyukám apukája, és mindenképpen azt szerette volna, ha ő utána neveznek el. 
Az apai ágon lévő nagypapám az Ibolya nevet szánta nekem, amitől a családom, leginkább az anyukám kiakadt, azt mondta egyszer,  hogy soha nem engedte volna, hogy így hívjanak. Én pedig elég hálás vagyok neki, mert szeretem a nevemet. 
Ahogy szerettem a nagypapámat is. Egyfajta kölcsönös rajongásban voltunk egymás iránt. Én voltam az első unokája, meg az első, és egyetlen lány is a családban. Kicsit nekem több mindent megengedett, mint a fiúknak. Sajnos digitális képem nincs róla, mert ő nagyon régen meghalt már, de van róla rengeteg élményem, történetem és sok-sok-sok szeretetem.
Áttúrtam a régi fotókat, és ezt találtam. A nagypapám pont mögöttem áll. Nagyon cuki ember volt, hiányzik a humora. 

2 megjegyzés:

  1. Nekem egyszerűbb a történetem édesanyám (aki már nem volt fiatal mikor szült engem) gyerekkorában volt Éva nevű babája :)

    VálaszTörlés
  2. Én Tamási Eszter után kaptam a nevem szintén anyai nagypapám után.

    VálaszTörlés