2014. december 19., péntek

Mézeskalács az 1.b-nek

Zsófia nagyon szeret adni. Kapni is, de mindig lelkes és mindig odafigyel másokra. Ez egy nagyon pozitív tulajdonsága. Tegnap, amikor érte mentem az iskolába, mondta nekem: "Anya, megígértem a többieknek, hogy holnap én viszek mézeskalácsot!" - Hát... Végigfutott teendőim nem rövid listáján, hogy még ez is... De hát az ember lánya, ha lelkes és szereti az iskolát és az osztálytársait, miért is ne...

Ezért én is megsütöttem Virág ominózus mézeskalácsát, és bevált. Tényleg gyors, tényleg hamar kész van, és tényleg puha marad. Nem titok, azért volt olyan rész, amikor kicsit megszikkadt, keményebb lett, de azt hiszem, hamarosan süthetem a következő adagot :)

Úgyhogy ez a Zsófi ajándéka az osztályának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése