2014. december 3., szerda

Házasságos Advent 3.

Olyan sokszor mondjuk ki magunkban, hangosan vagy mások előtt: "Hálás vagyok a sorsnak / Istennek / xy-nak, mert... És ez jó, ha kimondjuk. A hála jó. Hálásnak lenni jó.
Én nagyon hálás vagyok Istennek, amiért kaptam tőle az én Férjemet. Sokáig és sokat vártam rá, de megérte. Ezért biztosan minden nap hálát adok, hogy Ő van nekem.
Persze emellett sok mindenért vagyok hálás:
az egészségért,
az otthonért,
a családért,
a barátokért,
az ételért...

Mégis úgy gondolom, hogy a leghálásabbnak a Társunkért, a Férjünkért, Feleségünkért kell lenni.

Éppen ezért a mai feladat:

Légy hálás!

A mai feladat, (bár tudom, hogy este írom ezeket a gondolatokat, sajnos nem jutott hamarabb időm), hogy írj le legalább öt dolgot, amiért hálás vagy Neki. Mondd el neki, de sokkal jobb, ha leírod, és átadod, mint egy szerelmes levelet. Aki akarja, postán is feladhatja a levelet a Párjának. (Akár képeslapra is megírhatjuk!) Biztosan nagyon örülne neki, főleg, mert az utóbbi időben olyan kevés levelet kapunk. Lehetőleg érzelmi, lelki dolgokat írjunk le. 


Ui: A gyerekeknek szólót itt találod. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése