2014. december 14., vasárnap

Házasságos Advent 14.

Egy nap elmaradásban vagyok, de tegnap valahol máshol járt az eszem. :)
Viszont van egy élményem és egy feladatom számotokra.

Én magam célirányosan soha nem vásárolok semmilyen női újságot, se pletyka lapot, se semmit, ami számomra értelmetlen dolgokkal van tele. Ráadásul a netről mindig megtudja az ember, hogy melyik híres ember kivel mit csinált, hova ment, mi volt rajta, mennyi pénze van és még sorolhatnám. Engem ez nem érdekel, az pedig, hogy pénzt adjak ilyen jellegű újságokért... Na, akkor már inkább egy tábla csoki!!
Anyukám sem veszi ilyen újságokat, de a szomszédja igen. És amikor elolvassa, odaadja anyának. :)
Amikor utoljára eljött hozzánk anyukám, akkor hozott magával néhányat az útra, hogy majd elolvassa, de aztán itt maradt :) Gondoltam, szórakozok egy kicsit, mert hát ugye ezek az újságok nem igazán szólnak csak divatról, horoszkópról, hogyan szerezzük meg, csábítsuk el, fogjuk meg... stb. az éppen aktuális pasit vagy nőt! Ja, mivel női újság, így pasit. :)

Szóval, találtam egy újságot, és találtam benne egy rövid, amolyan 5-6 bugyuta "teszt"-kérdést, mely szerint "Milyen típusú férfi illik Önhöz?" kérdést kellett kifejteni. Poénból megcsináltam, mert kíváncsi voltam :), és persze merőben ellentétes Férfi jött ki nekem, mint aki illik hozzám, és amilyen az én Férjem. (A poén kedvéért mondom, hogy nekem az jött ki, hogy hozzám az Életművész típusú férfi illik. Akivel bármikor foghatja magát az ember, és elmehet akárhova, amikor a kedve tartja, és jól érezheti magát bárhol. - Nos, én bárhol jól érzem magam, de nem vagyok egy nagyon spontán ember. Ezért nem bírom az ilyen típusú férfiakat. Én azokat kedvelem, akikre lehet számítani, és akik Családcentrikusak. Nos, az én Férjem ilyen, és pont erre nem kaptam egyetlen pontot sem. :) )
Hallotta, hogy jókat szórakozok, ezért játszottunk egyet.
Feltettem neki a kérdéseket, és azt kértem, hogy mondja meg, hogy melyik kérdésre mit válaszoltam. Szerinte...
És tudjátok mit? Az összes kérdésre eltalálta a választ.
Úgyhogy, innentől kezdve ő az én Életművész Férjem!


Volt is egy ilyen próbálkozása az M1-nek, amit szerettem nézni, mert én is másképpen gondolok az Életművészre, és nekem tetszett.
Bár ha ezt a szót hallom, akkor leginkább P. G. Woodhouse vicces regényei jutnak az eszembe...

Ennek ellenére a mai feladat:
Tudod-e  válaszát?

Vegyetek elő bármilyen újságot, keressetek benne egy rövidke "tesztet", és válaszoljátok meg a másik helyett. Igazán jókat lehet nevetni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése