2014. december 7., vasárnap

Házasságos Advent 7

Biztos, hogy nálatok is vannak olyan napok, amikor mindig rohan mindenki, amikor nem ér senki sem oda ahova elindul, vagy ha elindult, akkor van néhány kitérő, és máshogy sikerül az eltervezett napot megélni. Na, ez a nap számunkra is ilyen volt. Az a tipikus, rohantunk, és nem volt időnk semmire sem, pedig igyekeztünk.
Nem hiszek abban, hogy bal lábbal kel fel az ember, és azért alakul úgy a napja, ahogy. De azt gondolom, hogy rajtunk sok minden múlik. Az én napom nem volt szervezett, így el is siklott sok fontos és lényeges dolog, amit nem lehet más nap, csak vasárnap megcsinálni, de hát... Lesz még vasárnap.
Viszont úgy gondoltam, hogy azért a mai napot sem ronthatjuk el, és szükség van a mai napi, a mai adag Házasság-ajándékra is.

Mi Férjjel szoktunk Kérdezős játékot játszani.
Semmi nagy számra nem kell gondolni, de jó néha ilyen aprócska és gyermeteg játékkal szórakoztatni magunkat. Még akkor is, ha x, vagy x+1 éve, esetleg x + 10 éve vagyunk házasok.
Persze, megy a tipikus, még mindig ... a kedvenc színed, vagy még mindig bírod... ezt és azt a kaját, színészt, autót, akármit... Ez jó játék. Pl. most derült ki számomra, hogy nem is igazán tudtam, hogy Férjnek eddig ki volt a kedvenc nem magyar színésze. Nahát... Hogy mik vannak...
Nem eget rengető kérdés ez a házasságban, de néha jó ilyeneket játszani és szórakozni.
Persze nem tilos komoly kérdésekről is beszélgetni. De a játék csak úgy működik, hogy CSAK KÉRDEZÜNK, ÉS MEGVÁRJUK A VÁLASZT RÁ! Nem mondjuk, hogy Szerintem, meg hogy Én úgy gondolom....

Ezért a mai feladat:
Kérdezz!


Hiszen minden ember úgy működik, és szereti, ha érdeklődnek iránta. Aki azt mondja, hogy nem, az nem igazán őszinte.
Én szeretek kérdezni, mert engem mindig érdekel, hogy mi van a másikkal. Van olyan ember, aki nehezen kérdez (Férj is ilyen), de ne aggódjatok! Ez nem kíváncsiskodós játék.
Ez leginkább arról szól, hogy beszélgetünk kérdésekkel.
Ezért játszatok kérdezős játékok. Kérdezzétek, érdeklődjetek arról, hogy mit hogyan gondol, mit érez, milyen élménye volt aznap, látott-e valami érdekeset, vicceset, volt-e ami feldühítette, került-e vicces szituációba, vagy akármi...

Én nagyon élvezem, mert mindig sokat nevetünk ilyenkor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése