2014. december 15., hétfő

Házasságos Advent 15.

Tegnap elmentünk még Férjjel ajándékot venni, mert még hiányzik néhány a családban.
Már írtam róla, hogy nem igazán szeretek ajándékot vásárolni. Persze adni szeretek, meg meglepni szeretem az embereket. De leginkább saját készítésű dolgokat adok szívesen, és az idei karácsonykor is lesz ilyen. De azért van néhány dolog, aminek tudtuk, hogy örülnének a családtagok. :)

Én nem vagyok az a típus, aki olyan, mint a filmekben lévő "kapok egy aranyékszert, és rögtön a férfi karjába omlok". Valószínűleg ez az egyik oka annak, hogy nem hordok ékszert sem. Semmilyet. Anyukám próbálta ezt erőltetni annak idején, hogy egy igazi nőnek kell fülbevaló, karkötő, nyaklánc és mindenféle csillogó izé, de én már akkor rosszul voltam tőle. Valószínű egyébként, hogy a tinédzserkori alulértékeltségem volt az oka (a magam részéről). Eléggé sokáig kisebbségi komplexusom volt, de ez most nem tartozik ide :(
Most sem hordok, mert átéltem Férj mellett, hogy így fogad el amilyen vagyok, teljes természetességemben. És ettől legnagyobb ajándék nincs!

Ellenben ajándékot mindig szerettem kapni. Főleg, ha az könyv, vagy csoki az :)
Férjtől persze kapok virágot is, de én ezt sem igénylem, de jól esik, amikor a kertünkből hoz egy-egy szálat. A virágokkal is úgy vagyok, hogy kint a kertben szeretem őket... :)
De azért szoktunk ajándékozni apróságokat egymásnak.

Ezért a mai feladat:  Adj valami ajándékot!

Meglepheted, ha tudod, hogy mire vágyik, de ne nagy dolog legyen! Arra ott lesz a karácsony! :)
Én készítettem neki egy kis füzetet, amivel bónusz ajándékokat kérhet és kaphat. Bármikor beváltható :)
(Hamarosan megmutatom, de még itthon van, és nem szeretném, ha látná, mielőtt megkapná. :) )


Itt a kuponfüzet, amit készítettem Férjnek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése