2014. december 12., péntek

Házasságos Advent 12.

Van egy baráti házaspár, akiket nagyon szeretünk. Sajnos ritkán tudunk találkozni, de az mindig nagy élmény. Apuka angol származású, és mindig szeretem nézni, ahogy előkészül a teázáshoz, amilyen figyelemmel nézegeti a teáit és készíti el őket. Megmutatta a teagyűjteményét, és nagyon aranyos volt, ahogy beszélt róla. Ő az én kedvenc angolom. (Nem mintha ismernék többet.)

Van a ViaSaton egy műsor. Sütimester a címe. Nagyon bírom.
Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy milyen jó lenne ha itthon egyszer csak úgy valaki bedobna egy csomó sütit az ablakon. Lehet ám Kilófaló is :) Csak hogy kedvenc barátnőmre hivatkozzam.

Nekem a süti és a tea összetartozik. Nagy sütis és nagy teás is vagyok :)

Ezért ma a feladat:

Teázzatok együtt!

De nem ám úgy, hogy kiöntitek a boltban vásárolt flakonos teát! Kérem, ebben hol a romantika? Persze nem azt mondtam, hogy ez pontban ötkor legyen, nekünk nem kell betartani ezt az időpontot. :) Egyszerűen csak azt, hogy szánjuk rá az időt.
Már sok finom tea van, amit el lehet készíteni. És adjuk meg neki a módját! Tudom azt is, hogy a gyerekek miatt nehéz megoldani, de próbáljuk rá időt keríteni. Lehet akkor, amikor lefeküdtek, amikor az oviban, iskolában vannak, amikor alszanak… a lényeg, hogy egy fél órát vagy jobb esetben órát töltsünk teázással. :)


Én még azért süteményeznék is. :) Ha valakinek sok energiája van és ideje, akkor megsütheti, de a boltban venni egy kis aprósüteményt nem bűn. Lehet ebből csinálni aztán baráti összejöveteles teázást, akkor azért érdemes magunknak sütni :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése