2014. december 8., hétfő

Játék!!!

Nagyon régen jelentkeztem már.
Ennek ez az egyik oka, hogy mostanában alapszinten élünk, és olyanokat eszünk, amelyek megtalálhatók a blogon.
Betegek voltunk kicsit, kisfiam hazahozott az oviból valamilyen vírus-szerűt, amit persze mindenki elkapott, így hétről hétre mindig másvalaki volt rosszul, de azt hiszem, hogy befejeződött ez az időszak is.

Így most, hogy visszatértem és hogy közeleg az ünnep, szeretnék egy játékot hirdetni!
Drága Rendszeres Olvasóim!
Ezt lehet megnyerni!
Mindannyian tudjuk és valljuk, hogy Főzni jó! 
Egészségeset és finomat főzni pedig még jobb!
Amikor két ismerősöm összefogott, és kidolgozták az évszakok ízeit (létezik Nyár, Tavasz, Ősz ízei, sorsoltam is a blogban!), szóval nagyon örültem. 
A könyv lényege, hogy egyszerűen, bármikor elkészíthető, egészséges, hazai alapanyagokból készült ételek találhatók benne.
Én nagyon szeretem, ezért ajánlom, és ezért gondoltam, hogy valakit karácsonyi ajándékként meglepnék vele! 
Ha örülnétek!

Sorsolás: 2014. december 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése