2019. december 6., péntek

Egészséges adventi naptár - 5. nap

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én nem annyira szeretem, amikor Mikuláskor annyi édesség jut haza, amennyit nem bírunk megenni. Talán meglepődtök, hogy én, a csokifüggő beszélek erről, de tényleg így gondolom. Lehet, hogy azért van ez, mert az én gyerekeim nem igazán esznek csokit, vagy ritkán.
Katáék osztályában vettünk az osztálypénzből csomagot, és telerakták édességgel. Mondtam, hogy ha már lehet, tegyünk bele gyümölcsöt is, mert az én lányom nem eszik csokit. Néhányan úgy értelmezték, hogy én nem adok nekik, azaz nem engedem.
Én soha nem voltam és soha nem is leszek híve a tiltásnak. Sok szülő nem engedi, hogy gyerekként csokit kapjon a gyereke, de nálunk ez nincs így. Volt olyan ismerősöm, aki megvette a gyereknek a Kindertojást, a játékot a gyerek kapta, a csokit meg anyuka megette. :( Micsoda dolog ez már! Mert hogy a gyerek nem ehet ilyesmit! Ez kétszínűség! Ha én eszek csokit, akkor megengedem a gyerekeimnek is.
De ezért nem iszok alkoholt, nem dohányzok, nem kávézom, és nem eszek húst, mert azt gondolom, hogy ezekről tudom, hogy nem tesznek jót a szervezetnek. Tudom, a húsevéssel sokan vitába szállnának, de nem akarok, mert nem ez számomra a legfontosabb. E tekintetben engedékenyebb vagyok, mint az első háromban... :)
Így mi idén nem vettünk a gyerekeknek semmilyen csokit, helyette elmentünk moziba. Ez volt az ajándék.
De ha rajtam állna, akkor rengeteg gyümölcsöt ennénk. Eszünk is, kisfiamat kivéve, akinek ez hadüzenet lenne. :) De én most is azt mondom:

5. Ajándékozzunk gyümölcsöt mikulásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése