2019. december 30., hétfő

Könyvajánló: Jill Mansell: Van az a pénz?

Még mielőtt elutaztunk a szüleimhez, a nagylányommal elmentünk könyvtárba. Mindketten nagy könyv-fanok vagyunk, és szeretünk olvasni. Már a kihozott könyvek felével végeztünk is. Ő két könyvet hozott, és kb. 3 nap alatt el is olvasta őket, jó vastagok. Én csak egyet vittem,  mert tudtam, hogy több helyre megyünk, meg aztán írni is szerettem volna. Mindenesetre 2 este alatt ki- vagy elolvastam (mindenki ahogy gondolja, úgy értse). 
Nagyon szeretem Jill Mansellt, élvezem a könyveit. Ahogy mondani szokták, mindenki nőnek kellene olvasni, mert olyan jól ír. Persze akkor, ha valaki szereti a romatikus irodalmat, és én szeretem.
Már említettem egyszer egy könyvét, nekem az is tetszett. Előtte itthon is elolvastam egy másik regényt tőle, az is tetszett, hamarosan megosztom azt is. 
Még jó, hogy nem sorban kell olvasni... :)



Tartalom:
A Sunday Times bestseller írónőjének 10. magyarul megjelenő regénye! Íme, egy újabb csavarosan humoros és életszerűen pörgős történet.

Lolának tíz évvel ezelo˝tt 1o.ooo fontot ajánlottak - melyik 17 éves lány ne lenne boldog ekkora összeggel? De akadt egy kis bökkenő: Lola fülig szerelmes volt Dougie-ba, és az ajánlat Dougie édesanyjától származott. Feltételül azt szabta, hogy a lány szakítson a fiával.
Lolát semmi nem választhatta el szerelmétől. Aztán a lány családjában kiderült egy rettenetes titok, és Lola nem dönthetett másképp, fogta a pénzt és elfutott.
Most a sors egymás útjába sodorja Lolát és Dougie-t. A lány még mindig rajongva szereti a férfit, de Dougie hallani sem akar Loláról, főleg azután, hogy rájön a lelépési pénzre.
Van ebből a bizarr helyzetből kiút? Lehet visszaszerezni azt, amiről az ember lánya már lemondott, ráadásul pénzért?

Aranyos, könnyed, romantikus.
Kicsit furcsa volt nekem a főszereplőnő nyomulása még ennyi év elteltével, én biztos nem nyomulnék az első szerelmemre, gondoltam magamban, de aztán eszembe jutott az az időszak, amikor 17 éves voltam, és szerelmes. Hogy mi is játszódott le bennem akkor, és mi történt 10 évvel később, és hogy még mindig eszembe jutnak a régi szép idők, noha most vagyok igazán szerelmes. Már tudom. 17 évesen az ember nem is igazán tudja, hogy mi az, csak ő gondolja, hogy ez az. Ráadásul az amolyan igazi, mély, plátói szerelem volt, amiről úgy gondoljuk, tudjátok hogy örökké tart ... :)
Azért szeretettel ajánlom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése