2023. november 14., kedd

#210. Apró örömök - 11.14



♥ Reggel jókedvűen kelni, még ha betegnek is érzed magad.
 hideg van

 ♥Úszni voltunk az elsősökkel, ez a kedd ilyen. Annyira cukik, szeretem őket.

♥Ma volt rossz is a mai napban. Rettenetesen utálom azt, amikor egy gyerek úgy gondolja, hogy joga van visszabeszélni, sőt támadólag fellépni egy felnőttel szemben.

♥Lappang bennem valami, elég rosszul vagyok. ( Ez nem jó hír)

♥Ma festeni voltam, ami kikapcsolódás nekem


♥ Amikor hazajöttem, még tanulni kellett a gyerekekkel, de a hátam közepére sem kívántam.

♥Végre befejeztem egy könyvet, már éppen ideje volt. Könyvajánló később.

♥ Korán lefeküdni.

♥Zsófi végre elkészült a Japán lapbookjával

♥ Nimród meg szenvedett a fogalmazásokkal.

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése