2023. november 19., vasárnap

#219. Apró örömök - 11.19.


♥ Lassan elkészül a szekrény. 
♥ Borsófőzelék - mindenkinek tükörtojással, nekem tojás nélkül.
 ♥ Szeretem az Instagromot, mert nagyon sok természetfotót találok, amelyek nagyon szépek.
♥ Nimród egyedül pakolt, magától. Ez azért nagy dolog és nagy szó. Rajongok érte, meg minden, de most eléggé nehéz tinédzserkorát éri. Tudjátok, amikor semmi sem jó, és éppen utálja a világot. De cukin lázad, nem utálatosan. Ezt is úgy szeretem benne!
  Kicsit angolul levelezni, van még hova fejlődni...
A Bob herceg operettet megnézte velem Férj. Annyira cuki!
♥ Fél év után elkészült egy sütemény, amihez semmi sem kell. De olyan jó érzés volt, hogy végre valami süti!
 ♥Kata, amint fest - olyan cuki
 
 ♥Szeretem a gyerekeimet.
♥ nem idegeskedni a holnap reggel miatt
meleg a házban
kaptam csokoládét :)

 Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése