2023. november 17., péntek

#216. Apró örömök - 11.17.



      Férj reggelit készített ma nekem.
♥ Macskával pihenni - ez nagyon fontos, ha beteg az ember :)
♥ Reggel meleg teával kezdeni a napot
 ♥ Puszit kapni Katától reggel.
♥ Ma elég sokat pihentem, ami elég unalmas.
♥ Esik az eső. Nem olyan jó érzés most.
Férj elhozta a gyógyszereimet a patikából. ♥
♥ Ma főztem. Finomat. Sokáig tartott, mert nem tudtam sokat állni egy helyben, és kb. 3-kor ebédeltünk, de azért jó érzés volt.
♥ Kettesben lenni itthon Férjjel, még ha ma meglepően keveset beszélgettünk is. Már a jelenléte is megnyugtató és gyógyító hatású. Igen, ez van, odavagyok a Férjemért!
♥ A telefonomon van egy színezős játék, ha van egy kis időm, akkor szoktam színezni, mert nagyon szeretem.
Őszi kép összeállítások nézegetése. A Pinteresten, mert szeretem. Jó sokat összegyűjtöttem, majd még megosztok néhányat. Imádom az őszt.
 
♥ Amikor kiderül, hogy egy rajzversenyen az osztályodból több mindenkit díjaztak, az nagyon jó. De az már nem, hogy nem a te nevedet írták oda, mint felkészítő. Ez többször fordult már elő velem. Ez mindig elszomorít.
  A lányok rajzolni vannak, a fiatalember meg sakkozni.
♥ Csak néztem, néztem Nimródot, hogy mennyit nőtt, és milyen nagy lett. És néha eszembe jut az én kicsi fiam, aki annyira anyás volt, most meg annyira kamasz! Elég nehezen viselem.
♥ A szekrényhez is készülnek az új fiókok,mert tönkrementek, és persze Férj ebben is jeleskedik. 

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése