2023. november 15., szerda

#212. Apró örömök - 11.15.


 ♥ Már tegnap éreztem, meg előtte egész héten, hogy beteg leszek. Fájt a lábam, a hátam, migrénem volt, ami elég gyakori mostanában nálam. Tegnap, amikor jöttem haza a festésből, már tudtam, hogy gond lesz. Nagyon rosszul voltam. 
♥ Férj a héten mindent intéz, olyan cuki.
♥ Tegnap krumplis tésztát főzött, és összerakott egy szekrényt, de én annyira rosszul voltam, hogy csak ma vettem észre.
♥ Fúj a szél, de azért még mindig süt egy kicsit a nap, bár innen bentről ez a normális hangulat. 
♥ Olyan jó, hogy a gyerekek már önállóak. Szeretem őket!
♥ Mikor kicsit jobban lettem szkenneltem tovább. :)
♥ A gyerekek megették az összes krumplis tésztát, de azért meg tudtam kóstolni.
♥Férj és Nimród nyílt napra mentek abba az iskolába, ahová szeretne továbbtanulni. Én is mentem voltam, de fizikailag nem bírtam volna. Azért nem vagyok jól.
♥ Katával tanulni. 
♥ Idézeteket olvasgatni és gyűjtögetni.
♥ Arrow 2. évad - Általában nem szeretem az ilyen típusú sorozatokat, de ezt egyszer, évekkel ezelőtt elkezdtem, és nem értem a végére. Elfelejtettem, miről szól, ezért gondoltam, hogy újra nézem.
 
♥ Zsófival küzdelmes a német tanulás. Én nem tudok németül, ő meg nem akar tudni. :(
♥Amikor éppen rosszul vagy, és kint sétálsz a sötétben, ÉS látod a csillagokat. 
♥ Almát vágtam össze, hogy egyek kicsit, de a lányok rögtön lenyúlták. 
♥♥ 
 
Fantasztikus!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése