2023. november 9., csütörtök

#202. Apró örömök - 11.09.


♥ Sétálni egyet lyukas órában.
♥ Igazi őszi dekorációt találtam.

♥ Kora reggeli beszélgetős pillanatok Zsófival ♥
♥ Ma egész nap egész jó nap volt.
 ♥ Leadtam a gyerekeim (iskolai) rajzpályázatát.
♥ A kastélyban ott volt a kastély kis makettje.

♥ Ma végre egyedül főztem a konyhámban. Persze, eléggé nehezen ment, de jól esett.

♥ A gyerekek azt mondták, hogy finomat főztem. Kétszer-háromszor is szedtek belőle.
♥ Akárhova megyek az iskolában, a gyerekek mindig kiabálnak utánam: "Szia Andi néni!" - és ez olyan jó érzés. Ilyenkor mindig úgy gondolom, hogy szeretem csinálni.
♥Azért voltak nehéz pillanatok ma is, de az a jó benne, hogy nem akadtam ki miatta.
♥ Technika óra, amit szeretek.
♥ Mostanában jut időm esténként olvasni. Még ha kevés az idő, és fáradt vagyok, akkor is jó!
 
Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése