2023. november 6., hétfő

#199. Apró örömök - 11.06


 ♥ Észrevettem, hogy eltévesztettem a dátumokat. A novembert és a decembert tűztem ki célul arra, hogy az Apró örömöket összegyűjtsem. És mindenhol október szerepelt. :) De már kijavítottam.
♥ Nem egyszerű a tinédzserekkel. 
♥ Ma egész nap az elsősökkel voltam. Jó volt. 
♥ Nem fáradtam el annyira, mint ahogy gondoltam.
 ♥ hála azért, mert a Bibliát anyanyelvemen olvashatom
♥ Ma sokáig dolgoztam, értekezlet volt.
♥ Kata segített Férjnek összeszerelni az új székeket. Annyira cuki.
♥ Paradicsomos pizza és rizs meg rántott sajt
♥Amikor kapsz egy cuki levelet egy elsőstől
 

♥ Amikor a kamasz fiad képes egy órán keresztül beszélgetni veled, sőt megkér, hogy játszunk zászlófelismerős játékot. :)
 ♥ A lányok még mindig nagyon apásak.
♥ Férjjel boltba menni - ez egy randevú. 
♥ Matricákat ragasztgatni a naplómba.
Fantasztikus!

2 megjegyzés:

  1. Szeretem ezeket az "apró örömök" bejegyzéseidet olvasni. Szinte kedvet kaptam hozzá bár nekem a napjaim kicsit megváltoztak. Azért gondolatban hálát tudok mindennap mondani magamban sok mindenért !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is. Próbálok tudatosan odafigyelni rá.

      Törlés