2023. november 29., szerda

#230. Apró örömök - 11.29.

 ♥ Ma nagyon jó napom volt.
♥ Egy nagyon jó technika órát tartottam az osztályomban. Annyira kis kreatívak. Persze csak Katát teszem ide, de annyira figurák. Nagyon aranyosak.
♥Zsófi angol órán egy B1/B2-es nyelvvizsgalapot hibátlanul töltött ki. Annyira jó volt boldognak látni. 
♥ Ma egész lelkesen tanulta a németet. Ezzel sajnos nagyon küzdünk.
♥ Nimród mindig poénkodik, hogy "ma is kaptam ötöst. Ma is Matekból." - Ez már kicist uncsi, mert szeretnénk, ha pl. magyarból is. :)
♥Hajat mosni
♥Egy autista megbeszélésen voltam, ahol ha nem is lettem mindenben okosabb, de próbálkoztam, próbálkoztunk.
♥ A szintén Andrea kolléganőmmel jót beszélgettünk.
♥Sokat nevettünk ma itthon.
♥Karácsonyi fények-fényszerűségek
♥ Hála, mert holnap anyanapon leszek :)

 Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése