2023. november 23., csütörtök

#223. Apró örömök - 11.23.


♥ Még mindig őszi képeket nézegetni a Pinteresten. Tök jó, sok minden van ott, ami tetszik.
♥ Hallgatni a "csend hangját" az udvaron.
 ♥ Ma végre kimentem az utcára. Meg az orvoshoz is persze, de akkor is jó volt végre kimozdulni!
♥ Teázás Férjjel.
♥ 1 hét után boltba menni. :)
♥Ma rájöttem, hogy mennyire túlaggódó vagyok. Nem tudok lazítani és nem tudom lazán venni a dolgokat. Ez sok esetben nagyon fárasztó és nagyon nehéz. Nem tudok elengedni dolgokat, nehezen viselem, ha nem a terveim szerint alakulnak a dolgok. Nem azért, mert főnökösködő lennék, hanem mert sajnos így működök. Azt kell megtanulnom, hogy elengedjem ezt.
♥ Zsófinak a nyár óta egy remek matek tanárt találtunk. Az általános iskolában is szerette a matekot (én ezt ugye nem értem :) ), de most a gimnáziumban egy olyan tanára lett, aki nagyon tudja a matekot, de valahogy nem sikerül neki átadni. És úgy sajnáltam, mert úgy szerette volna. Nyíregyházán találtam egyet. :) - A régi, jó kis iskolámból egy régi kedves kollégám ajánlásával. Azóta is hálásak vagyunk neki.
♥ Töltött tojás készült ma a konyhában.
♥ Egy kollégával találkozni az orvosnál
♥ Mintha kicsit jobban lennék... 
 
 
Fantasztikus!

1 megjegyzés:

  1. Az Ön bejegyzése a ragyogás jelképe! Áttekintő, jól kidolgozott és alaposan lebilincselő. Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.

    VálaszTörlés