2023. november 13., hétfő

#206. Apró örömök - 11.13.


♥Tanulom
♥ A tavalyi osztályban, ahol napköziztem, ott helyettesíteni.
♥ Pulóver, mert hideg van (de még így is fáztam).
♥ A mai napban elég nehéz volt megtalálni jó dolgokat. Sajnos a gyermekkel, aki az osztályunkban van, elég sok a gond, és egyre több. Nekem elfogytam az eszközeim és az energiám is ebben a küldetésben. Meglátjuk.
♥ Nimród biciklivel ment az iskolába.
♥ Annyira cukik tudnak lenni a kis elsősök.
♥A kis Szabika az elsőben, akiért odavagyok.
♥ Továbbtanulási szülői értekezlet volt az iskolánkban.
♥ Fáradt vagyok, meg próbálok minél hamarabb lefeküdni.
♥ Fél órán át simogattam a macskát.♥
♥ Zsófi matek órái (magán), amiket a gyerekem nagyon szeret.
♥Csak túlélni ezt a napot!
 
Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése