2023. november 28., kedd

#229. Apró örömök - 11.28.

 
♥A technika teremben ma alkottam. Már hiányzott.
 ♥ Egy tök jó töri órán részt venni. Nagyon szeretem a kollégám óráit. Tényleg.
ANYUKÁMNAK MA VAN A SZÜLETÉSNAPJA!
 ♥ Régi fotókat nézegetni.
 ♥ Annyira szeretem a keddi napokat, amikor a kicsikkel úszásra megyünk. Nem egyszerű, mert mire mindegyik felveszi a ruháját, sapkát, az nem mindig egyszerű, sőt néha kalandos is, és a végén ráadásul ott a hajszárítás... sok idő. De olyan jó látni, ahogy fejlődnek, boldogok, és ügyesek. 
♥ Nagyon ügyesek az úszóedzők is. Jól csinálják.
 ♥ Rántott zellert készítettem, nagyon szeretem.
 ♥ Meg tofupörköltet tésztával.
♥ Egyszerűen csak lenni.
 ♥Amikor megtanítod a gyerekednek az ismert mondást, de igazából nem érti. :)
♥ Hála, hogy ma nálam volt az esernyő és nem áztam meg. Meg sapka is. :)
♥ Bent, melegben dolgozhatok. 
♥ Még ha nem is maguktól, de kiteregettek és kipakolták a mosogatógépet. 

Fantasztikus!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése