2023. november 25., szombat

#226. Apró örömök - 11.25.

♥ Hála a friss, hűvös, deres reggelért - bár én eléggé fáztam már.
♥ Hála az internetért, hogy ha nem tudsz elmenni pl. gyülekezetbe, azért meg tudsz hallgatni egy istentiszteletet.
♥ Kata nap van, és eléggé tudja magát a kisasszony ünnepeltetni. :)
 
♥Ajándékoztunk.
♥ Anyósomnál voltunk ebédelni.
♥ Kata görkorcsolyázott a hidegben. Én meg fáztam.
♥ Megmutattam anyósomnak az új Bob herceges felfedezésemet. Neki is tetszett. 
♥Itthon a meleg, fűtött házban lenni.
♥ Gondolkodni egy új gyerekanyagon. Persze időm továbbra sincs, de azért szívesen megírnám. :)
♥ Nincs mese, elő kell keresni most már a sálakat, sapkákat, kesztyűket, és vastag cipőket. Jön a hideg!
♥ Mogyorós drazsét találtam még a héten az Aldiban,és most megbontottam. Zsófi elől szigorúan el kell rejteni, mert megeszi.

 
♥ Játszani ezzel a játékkal: https://www.jigsawplanet.com/ - Amikor nagyon fáradt vagyok, vagy van egy fél órám, akkor szeretek puzzlet rakni.
♥ Hallgatni, ahogy a gyerekeid angolul beszélgetnek egymással, és hangosakat nevetnek. 
♥ Úgy néz ki, most meg szegény Férj betegedett le, pedig tényleg nem akartam rátestálni. :(
♥ Elég fáradtnak érzem még magam, nem érzem, hogy teljesen rendbe jöttem volna, de ma igyekszem hamar lefeküdni és még többet aludni. Már ha tudok.
 
Fantasztikus!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése