2023. november 30., csütörtök

#231. Apró örömök - 11.30

💚 Ma zöld nap van az iskolában. :)
💚 Férjjel elmentünk boltba.
💚 Vettünk egy könyves szekrényt, aminek nagyon örülök. 
💚 Orvosnál voltam, mert annyira nagyon fáj még mindig a hátam, hogy gondoltam, nézze csak meg. Holnapra vérvételre van időpontom.
💚 Férj tegnap vegán töltött paprikát főzött.
 Nagyon finom lett.
💚November utolsó napja, hideg van, esik az eső.
💚 Ma minden gyerekem lelkesen beszélgetett velem, annyira jó volt.
💚Ma a kis elsősöknek szülői értekezlet volt. Olyan sok szülő eljött, tök jó volt!
💚Anyanapon voltam ma, és bár annyi mindent beterveztem, de nem jutott rá időm.
💚 Írok. Újra. Vagy próbálkozom. Remélem, hogy lesz belőle valami. Hiányzik az írás.
💚🌤 hála, mert a felhők felett süt a nap
💚 Megnéztem a Jason Bourne sorozat első részét. Majd írok róla. 
 
Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése