2023. november 7., kedd

#200. Apró örömök - 11.07.

  🌟 Kicsit tovább tudtam aludni, és nem 3-4 körül kelni. Már ez is valami! :)
🌟 Egy kis csend délután.
🌟 A szabad akarat fontossága
🌟 A kedves szavak, amiket a kicsik mondanak, meg a nagyok is.
 🌟Ma egész nap az elsősökkel voltam. Annyira cukik, de közben meg nagyon sokat kell beszélni, hogy szinte elfárad a szád. 
🌟Úszás a kicsikkel. Jó ez az Úszó Nemzet program. 
🌟Macskákat rajzoltunk az első osztályban.
 



 🌟Nagyon jót tesz most a lelkemnek, és a hangulatomnak, hogy nem vagyok az osztályomban. Nagyon elfáradtam a szünet után, és kimondottan élveztem, hogy az elsősökkel lehettem, még ha egész nap kellett is.
🌟 A kollégám történelem óráit nagyon szeretem látogatni. Nagyon jók.
🌟Macskás naptár a Lidlben

🌟 Nimróddal versenyre tanultunk. Lesz benne matek, ami nem gond, és lesz benne magyar, amit nem szeret.
🌟Macskasimogatás, de ezt írhatnám minden nap.
 
Fantasztikus!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése