2020. február 11., kedd

ÉLETSZÖVŐ # 42. Mivel töltötted a délutánodat?

#42.Mivel töltötted a mai napod délután 12 és 16 között?

Nagyon érdekes ez a kérdés, éppen ma. Nem olyan régen belefutottam valakibe, aki nem értette, hogy mint anya, miért járok én úszni, ahelyett, hogy anya lennék. Nem is értettem. Aztán elmeséltem neki, hogy vasárnap, hétfőn, kedden, szerdán és csütörtökön az uszodában vagyok, csak pénteken és szombaton nem vagyok ott. 
Aztán valaki azt is kérdezte tőlem, hogy mit tudok én egész nap itthon csinálni. 
Hát, ha nem veszem bele a főzést, a mosást, a vasalást, takarítás, pakolást, rendrakás, vásárlást és hasonló dolgokat, akkor ezt:
Készül az újabb gyermekanyag.

Lazításként néha rajzolok. Csak ilyen ovis stílusban. :)


Aki nem tervezi meg a napját, az elveszett, mielőtt elindulna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése