2020. február 10., hétfő

ÉLETSZÖVŐ # 41. MIT VENNÉL FEL FARSANGKOR?

#41. Mit vennék fel farsangkor?

Ha ma este egy farsangi buliba kellene menned, akkor milyen jelmezt vennél fel szívesen, és miért pont azt?

Semmilyet.
Soha nem öltöztem jelmezbe. Gyerekkoromban is utáltam, és most sem szeretem. Még általános iskolában is utáltam, túl megalázónak éreztem, vagy egyszerűen csak nem szerettem, ha rám figyelnek... nem tudom. Csak arra emlékszem, hogy iskolába sem szívesen mentem ilyen alkalmakra. Arra emlékszem, hogy egyszer az osztályunk Muppet-shownak öltöztünk, és az egyik osztálytársammal mi voltunk a két öreg, akik a páholyból dobáltak. Azt is utáltam. :(
Aztán, amikor Szorgalmatoson dolgoztam az iskolában, rendszeres tagja voltam a farsangi zsűrinek, amit szintén nem szerettem, mert mi alapján ítélhető meg egy jelmez? Mikor mindenkit kellene díjazni? 
Nyíregyházán aztán rongyrázós farsangok voltak a javából! Ott minden osztálynak kellett valami húha előadást produkálni, amire rengeteget készültek. Én ezt sem szerettem, nem az én műfajom. 
Ennek az is lehet az oka, hogy én soha nem szerettem és nem is tudtam szórakozni. Nem jártam olyan helyekre (eltekintve az Alternatív Klubokat), ahol lehetett volna táncolni, vagy szép ruhákat viselni (ilyeneket sem hordtam), de nem olyan régen találtam egy képet, ahol egy ilyen eseményen veszek részt. Természetesen Nyíregyházán, és ha jól emlékszem, középkori hangulatú jótékonysági est volt. 
A farsangnak semmi értelmét nem látom, tőlem távol áll. A farsang az az iskolai és óvodai buli, ahová nem mehetnek el a gyerekeim. A másik ilyen alkalom a Halloween buli, amit teljesen száműztünk az iskolai programokból. 
Szóval ez a nagy helyzet a farsanggal kapcsolatban. 

Az élet záró évei olyanok, mint egy álarcosbál vége, amikor minden maszk lekerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése