2020. február 21., péntek

ÉLETSZÖVŐ # 52. KIT ÉS MIKOR BÁNTOTTÁL MEG UTOLJÁRA ÉS MIÉRT?

#52. Kit és mikor bántottál meg utoljára és miért?

Alapvetően konfliktuskerülő ember vagyok. Nagyon zavarnak a feszült helyzetek, és kellemetlenül érzem magam, amikor ezt érzem. Nem vagyok sem beszólogatós típus, sem kötekedő, én azt szeretem, ha békesség van. 
Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy elkerülhetetlen az, hogy mindig mindenkivel minden körülményben minden jó és boldog legyen. 
Megbántani sem szeretek senkit, és igyekszem, hogy ne is tegyem.
De azt kell mondanom, hogy van 3 különleges ember az életemben, akivel folyamatosan konfliktusban vagyunk, ami sértődéshez, megbántáshoz, indulatokhoz és a végén kibéküléshez vezet. 
Igen, vannak vitáink, és szerintem sokszor megbántom őket. Mindig vannak vitáink, de mostanában hála Istennek egyre jobb a helyzet. Túl vagyunk egy nehéz időszakon, és most kicsit "mennyesebb" az élet itthon. De azért vannak konfliktusaink. És meg is bántjuk egymást. De aztán kibékülünk, és ez egy csodálatos érzés.


A legrosszabb érzés a világon, amikor az okoz fájdalmat neked, akit szeretsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése