2020. február 16., vasárnap

ÉLETSZÖVŐ # 47. MIT TARTASZ A TERMÉSZET LEGNAGYOBB CSODÁJÁNAK?

# 47. Mit tartasz a természet legnagyobb csodájának?

Ma van az anyukám névnapja és a sógorom születésnapja. Ünnepeltünk, még akkor is, ha anyukám 300 km-re van tőlem, de sokat gondoltam rá. Meg persze azért is, mert pár nap múlva itt van az én születésnapom, és a hála igen nagy felé. Mert miért is ünnepelném magamat, amikor én nem tehetek róla, hogy vagyok, csak anyukám, az igazi apukám és Isten. Ők adták ajándékba nekem az életet, és szerintem jó döntés volt. Én szeretem az életemet, és szeretek boldog lenni, és szeretem örömmel megélni a mindennapjaimat. Nem mondom, hogy nincs gond, küzdelem és nehézség benne, de az ÉLET akkor is egy hatalmas csoda. Bárki, bármit mond.


Nagyon szeretem a természetet, és szeretem nézegetni az ún. természeti csodákat. A Földön csodálatos dolgok jöttek létre, és hiszem azt, hogy semmi sem a véletlen műve. Éppen ezért konkrétumot nem tudok mondani. Számomra minden csoda, ami a földön van, és Istentől van. De hogy konkretizáljam, számomra a legnagyobb csoda maga a Föld és az Élet rajta.
Ja, és fák. Aki még nem tudja, rajongok a fákért. :)



Hagyd el magad a természetben,
hogy rátalálj önmagadra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése