2020. február 14., péntek

ÉLETSZÖVŐ # 45. KINEK ADTÁL UTOLJÁRA VALAMILYEN AJÁNDÉKOT, ÉS MIT?

#45. - Kinek adtál utoljára valamilyen ajándékot, és mit?

Mi Férjjel nem tartjuk a Valentin napot. Ennek ellenére sűrűn szoktuk meglepni egymást különböző dolgokkal. Leginkább én lepem meg őt, vagy a családom tagjait. Mivel én jutok el boltba, azon praktikus oknál fogva, hogy én itthon vagyok, ő meg dolgozik. :) 
Az én szeretet nyelvem a minőségi idő. Ám arra jöttem rá, hogy szeretek adni. Ajándékot venni alapvetően nem, csak akkor, ha apróságról van szó. 

Én állandóan veszek valakinek valamit. Nekem ez fontos. Nem olyan régen jöttem rá, hogy az egyik fontos szeretetnyelvem az ajándékozás. Nem ez az elsődleges, de fontos nekem. De sohasem úgy, hogy én kapjak ajándékot. Adni jobban szeretek. Legtöbbször a Férjemnek veszek ajándékot, mert ő az a típus, aki alapvetően soha nem venne meg magának semmit, de közben meg szeretne. Mindig én szoktam rábeszélni dolgokra, aztán pedig örül.
Most vettünk közösen magunknak a Lidl-ben egy melegre változó színű bögrét. Nagyon vicces. Ez amolyan közös ajándék.
A gyerekeknek vettem chipset. Végül is... :)
De ha ez is számít, akkor magamnak is vettem csokit. :) Megajándékoztam magamat. És már miért is ne számítana, nem igaz?


Az ajándékozás módja többet ér, 
mint maga az ajándék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése